prosesor plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

redrider

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2007
Berichten
29
hallo kan iemand me helpen ik zou graag mijn prosesor verzwaren ik heb nu een intel celleron pentium 4 2.4 ghz maar zou graar een 2.8 of ,3.0ghz plaatsen weet iemand hoe je kan weten welke prosesor je nodig hebt ?mijn moederbord is een p4m266a -8532



ps: zou dit er in gaan Pentium 4 - 3.0GHz/1M/800 HT socket 478 TESTED! (SL7PM)

of deze Pentium 4 HT 2.8GHz/512KB/800FSB socket 478 TESTED!
 
Lees eerst eens de handleiding van je moederbord goed welke processors er op kunnen.
Zou een hoop ellende schelen.

CrashPuppy
 
Als het goed is kunnen alle p4 processors er in.
 
max prosesor 2.8mhz

MPN: P4V533-MX

Producttype: Moederbord

Model: Micro ATX

Breedte: 24.5 cm

Diepte: 20.5 cm

Compatibele processoren: Celeron, Pentium 4

Processor Socket: Socket 478

Max. processorsnelheid: 2.8 GHz

Chipsettype: VIA ProSavageDDR P4M266A

Max. bussnelheid: 533 MHz

BIOS-type: AMI

Storage Controller: ATA-133
 
Laatst bewerkt:
Ik bedoel dat je alle p4's er in kan doen tot 3.4ghz (wat je met een busssnelheid van 533mhz denk ik niet kan halen) maar dat weet ik dus niet zeker.
 
Ik bedoel dat je alle p4's er in kan doen tot 3.4ghz (wat je met een busssnelheid van 533mhz denk ik niet kan halen) maar dat weet ik dus niet zeker.
Wat wij proberen duidelijk te maken, dat dit dus niet gaat. De Pentium 4 is uitgebracht voor verschillende sockets. Denk hierbij ook aan de laptop versie's, dit zijn ook Pentium 4 processoren. Kortom je kunt nooit aangeven, dat "alle" Pentium 4 processoren zullen passen.
 
alles ok

mijn max cpu is 2.8ghz
maar weet iemand of je een cpu voor laptop met zelfde moederbord in een tower pc krijgt is dit zelvde?
 
met dezelfde socket ja einstein, tuurlijk niet die voor laptops.;)
 
is dit hier alleen maar een critiek forum

lol FUN die processor ken ik niet .
Zo een leuke processor zijn een slak met een "Snelle" Slak ...

kunnen jullie niet eens normaal praten mijn pc is er da ook eentje van 2003 niet iedereen heeft geld om hem een nieuwe te kopen !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan