prossecor upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.

perdaen

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2009
hallo ik heb me onlangs een acer laptop 8930 aangeschaft er zit nu 2.0GHz dual core in (T6400) met een 4 gig aan geheugen

graag zou ik een INTEL CORE 2 DUO T9600 2.8GHZ S P FSB1066 6MB CACHE BOXED in willen steken gaat dit zonder problemen lukken heb vroeger wat comp ineengestoken maar nog nooit van een laptop hoe leg ik dat best aan boord en hoe zit dat met vista

In een laptop bij een processor komen is vaak een behoorlijk ingewikkelde klus, daarbij zitten laptop processors soms vast op het moederbord (einde verhaal).
Verder is de is huidige FSB 800 en van de T9600 is de FSB1033, dat zal het mobo niet ondersteunen.

En het zou ook ng eens het einde betekenen van je garantie.

mvg leo

Laatst bewerkt:
op de website bestaat er een configuratie van het type 8930 met een Intel® Core™2 Duo processor T9550 (2.66GHz/FSB:1066MHz/6MB L2 cache

en in mijn Service Guide die ik van deze laptop gevonden heb is het verwisselen van een prossesor op een socket p niet zo moeilijk

Het is natuurlijk je eigen (laptop en) keuze, garantie blijft wel een punt.

mvg leo

Wel grappig dat de ts in zijn topicstart aangeeft dat ie nog nooit een processor upgrade gedaan heeft maar wel in een latere replay kan beoordelen dat het niet moeilijk is.....;)

zo het is mij gelukt eergisteren mijn laptop loopt als nen trein heb er dan maar ook een schijfke bij gestoken van 500Gig 7500tpm als hoofd schijf met twee partieties en de ouwe gebruikt als opslag
1234.jpg

maar een ding snap ik ergens niet goed alles werkt naar behoren maar als ik hem opstart komt er links onder een bericht dat ik een systeem wizard moet uitvoeren kan iemand mij dat probleem helpen oplossen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan