• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Protect worksheet - Grouping & hide worksheet

Status
Niet open voor verdere reacties.

xenium

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2007
Hey,

Ik heb mijn werkblad beschermd, zodat alleen bepaalde cellen kunnen aangepast worden. In dit werkblad heb ik ook groupings gebruikt. Bij het beschermen was er 1 grouping dat openstond en de andere 4 waren gesloten. Hoe kan ik dit oplossen?

Eeen tweede vraagje: bij het beschermen van mijn worksheets kan ik blijkbaar geen attributen via VBA meer aanpassen. Zo kan ik de visible niet meer op True of False zetten? Hoe zou ik dit kunnen oplossen?

Groetjes

een tweede vraagje: bij het beschermen van mijn worksheets kan ik blijkbaar geen attributen via VBA meer aanpassen. Zo kan ik de visible niet meer op True of False zetten? Hoe zou ik dit kunnen oplossen?

Zoek eens wat in de helpfiles naar UserInterfaceOnly, dat is een argument bij de Protect methode.

Wigi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan