• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

protection wegdoen van excel bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael1991

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2011
is er een manier om de protection weg te kunnen doen op een excel 2003 bestand zonder een wachtwoord, door gewoon kopieren plakken werkt het exel progje niet meer :)

alvast bedankt voor de moeite

Wat gebeurt er als je het bestand opent?
Kan je de gegevens niet kopiëren naar een ander bestand?
Kan je eventueel het bestand hier plaatsen mits het geen gevoelige informatie bevat?

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Kan ze niet eens toevoegen omdat van dit bestand maar 100kb mag en het is 186kb, leg uit welke gezever dit is srry zeg

Dus, ik kan het openen maar niet bewerken, kan het wel kopieren naar een nieuw bestand maar dan werkt het formule niet :S

het gaat over cordinaten enzo ....

Wat moet er nu echt gebeuren.
Je post een bestandje met een paar gegevens waar geen enkele formule of VBA-sturing in zit, hoe wil je nu dat er iets gebeurt als je nieuwe gegevens toevoegt.

Cobbe

PS: De zever zit er in dat je de gebruiksaanwijzing moet lezen vooraleer je deelneemt aan een forum.Dan had je namelijk gelezen dat je een bestand dat groter is dan 100Kb, kunt zippen of rarren voor verzending.

cobbe ik woon niet ver van jou, groeten uit koekelare :) maar ik al het orgineel bestand zippen of rarren maar uhmm hoe doe je dat

Allez dan de groeten uit Middelkerke, ben trouwens nog nooit in Koekelare geweest.

Heb de bladbeveiliging van uw bestand afgehaald omdat het geen toegangsbeveiliging was maar een bescherming van de layout.

Succes, Cobbe

PS: Om te zippen of te rarren moet je het Zip- of Rarprogramma installeren.(Gratis voor privégebruik)

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan