paniekfreak
Gebruiker
- Lid geworden
- 4 mrt 2003
Hallo luitjes
Ik ben ten einde raad.
Opeens kreeg ik de melding dat het programma protector.exe toegang wil tot het internet. Ik zeg netjes dat dat nooit mag omdat ik het programma niet ken. Even later komt de melding weer. Ik besluit het bestand te verwijderen, maar tot mijn grote verbazing is het nergens op mijn laptop te vinden. 
Wel heeft mijn virusscanner enkele trojans, een backdoor en nog wat andere troep gevonden en verwijderd. En ondanks dat mijn scanner zegt dat mijn laptop clean is is hij dat toch niet echt.
Mijn grote probleem is hoe kom ik van dit bestand af terwijl het niet eens te vinden is?
Schijnt ook dat (volgens mij dan) dat ding elke keer mijn taakbeheer uit schakeld.
Wie o wie kan me helpen...zoek me al een hele tijd een ongeluk, maar kan niks vinden.
Groetjes
Corina
Ik ben ten einde raad.

Wel heeft mijn virusscanner enkele trojans, een backdoor en nog wat andere troep gevonden en verwijderd. En ondanks dat mijn scanner zegt dat mijn laptop clean is is hij dat toch niet echt.
Mijn grote probleem is hoe kom ik van dit bestand af terwijl het niet eens te vinden is?
Schijnt ook dat (volgens mij dan) dat ding elke keer mijn taakbeheer uit schakeld.

Wie o wie kan me helpen...zoek me al een hele tijd een ongeluk, maar kan niks vinden.
Groetjes
Corina