Prototype geluid werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bierman

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2009
Berichten
6
Hallo,

Prototype werkt bij mij niet helemaal goed. Het spel zelf werkt, maar het geluid doet het helemaal niet. Heeft iemand een idee hoe ik dat kan oplossen en hoe ik dat moet doen? (Met een beetje uitleg als het kan, ik ben niet zo'n ster daarin ;))
En er is nog iets: Als ik de linkermuisknop moet gebruiken, als ik daar dan op klik gebeurt er niks en daarvoor moet ik dus de rechtermuisknop voor gebruiken. Oftewel, ik kan helemaal niks met de linkermuisknop. Hopelijk kan iemand mij helpen.

Alvast bedankt!:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Het geluid werkt helemaal niet? Even het spel herinstalleren in de hoop dat het dan wel werkt.

Het geluid is erg snel / hoog: Even je instellingen van het geluid naar 16 Hz zetten.

Wat betreft de muis, is het sinds Prototype er op staat? Anders moet je even kijken in de instellingen van de muis :)
 
Het geluid werkt helemaal niet? Even het spel herinstalleren in de hoop dat het dan wel werkt.

Het geluid is erg snel / hoog: Even je instellingen van het geluid naar 16 Hz zetten.

Wat betreft de muis, is het sinds Prototype er op staat? Anders moet je even kijken in de instellingen van de muis :)

Waar kan ik dat naar 16 Hz veranderen? Dat heb ik al vaker gehoord en ik heb al veel gezocht, maar ik kan het nergens vinden.

Over het muisprobleem: Dat gebeurt alleen in het spel, maar ik kan wel eens bij de muisinstellingen kijken. Ga ik meteen doen. Bedankt!:thumb:
 
Welk OS draai je?

Windows Vista (/ Win7):

Vista logo -> Config. Scherm -> Geluid -> 1e tablad -> Rechtermuisknop 'Luidsprekers' -> Laatste tablad Geavanceerd .

Daar even mee spelen. Hier op Windows 7 staat het op 24bit 48000 Hz, en het werkt gewoon.



Wat betreft de muis (Heb even goed gelezen). Even de instellingen van de control's veranderen in het spel zelf. In Windows is niks nodig.
 
Laatst bewerkt:
Momentje.. Zal even spieken in WIndows xp..


Start -> Config Scherm -> Geluid en Audio apperaten ->

Verder kom ik zelf niet. Dus je zal even verder moeten zoeken. Mijn virtualmachine heeft geen geluidsdriver geinstalleerd..
 
Laatst bewerkt:
Momentje.. Zal even spieken in WIndows xp..


Start -> Config Scherm -> Geluid en Audio apperaten ->

Verder kom ik zelf niet. Dus je zal even verder moeten zoeken. Mijn virtualmachine heeft geen geluidsdriver geinstalleerd..

Het geluid doet het nu, bedankt. Alleen de muis doet nog raar en ik snap niet waarom..
 
Heb je de control's al nagekeken dan? (Attack op links, menu voor powers heb ik op scrolwiel, rechts heb ik 2e aanval)
 
Ik kan heel mijn linker muisknop niet gebruiken:

Als ik de actie 'consume' moet doen, moet ik op de linkermuisknop klikken, dat staat zo ingesteld. Maar de linkermuisknop werkt niet, daar kan ik op blijven klikken, maar er gebeurd niks. Als ik dan op de rechtermuisknop klik, dan voert hij de actie consume wel uit. Maar als er dus een aanval op de rechtermuisknop staat, kan ik die niet uitvoeren, want als ik op de rechtermuisknop klik, voert hij de actie uit van de linkermuisknop. :confused:
 
Ja heb ik al geprobeerd, maar dan veranderd er niks..

Ok na een tijdje zoeken heb ik de oplossing voor dit probleem gevonden.
U gaat naar gebruikers/gebruikersnaam/mijn documenten/prototype en daar verwijdert u het bestandje profile.bin vrees niet dit zijn niet u savefiles . door dit te verwijderen worden u KEYBOARD+MOUSE settings gerest waardoor de linkermuisknop het weer doet zoals tevoren :)

dit werkte bij mij toch. hopelijk ook bij mensen die dit probleem nog ondervinden.:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan