Prototype Resolutie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Larsmanson

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2006
Berichten
147
Hoi,

Ik heb net Prototype op mijn computer geinstalleerd, maar ik kan in het video optie menu alleen kiezen om in 640x480, 800x600 of 1024x768 resolutie te spelen.

Weet iemand hoe ik een hogere resolutie kan kiezen? Of heeft dit te maken met mijn videokaart ofzo?

Alvast Bedankt
 
dit heeft te maken met de maximale resolutie van het beelscherm, ook met de resolutie die de videokaart kan geven.
 
had ik ook met andere spellen.. sinds ik een plug en play lcd heb is mijn max 1000x700 (ofzo) kun je nix aan doen.

ja... een andere scherm kopen XD
 
Das raar, want bij andere spellen kan ik de allerhoogste resolutie kiezen. 1680x1050 enzo.
Alleen bij Prototype niet. Zou je toch zeggen dat het niet aan het beeldscherm of videokaart ligt, toch?
 
Ja, bij Prototype ligt het aan de videokaart.

Videokaarten met minder dan 512 MB VRAM erin, kunnen maximaal 1280x1024 @ Prototype volgens mij.

Pas als je een kaart hebt met 512 MB VRAM of meer, dan kun je ook met hogere resoluties spelen.

Hoop dat dit je 'probleem' een beetje oplost. :thumb:
 
als je 1024x768 hebt dan heb je gewoon eigenlijk het hoogst want als je nog hoger gaat dan merk je amper iets
 
als je 1024x768 hebt dan heb je gewoon eigenlijk het hoogst want als je nog hoger gaat dan merk je amper iets

Als je het bedoelt bij spellen in het algemeen is het een van de domste dingen die ik tot nu toe heb gehoord.

Zoek de verschillen:

1024x768 Alles gemaxt:


of

1600x1200 Alles gemaxt:


Je ziet niet veel verschil, maar het is er wel.

Bij prototype maakt dit niet heel veel uit, omdat de graphics van dit spel sowieso niet geweldig zijn, maar bij andere spellen doet het er zeker wel toe.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan