Prototype?!?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nipponsei

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2008
Berichten
1.021
hallo mensen,

ik snap iets niet helemaal...

ik zit namelijk met het volgende probleem.

de minimum requirements voor prototype qua OS is bij vista SP2..

maar nu heb ik dus vista SP1 en voordat ik die eisen las wist ik niet eens van een bestaan van SP2 af... dus mijn vraag is er een Nederlandse versie van vista home basic SP2 verkrijgbaar?

of ben ik nu gedoemt nooit prototype te kunnen spelen op deze pc?

ik heb het overigens al geprobeerd te installeren in de hoop dat hij het zonder SP2 zal doen maar het spel stottert en haperd als een gek zelfs al bij de intro filmpjes van de copyright...

mvg mij.
 
Service Pack 2 voor Vista is officieel nog niet vrijgegegeven aan de thuisgebruikers.
 
neej dat kan ik niet... ik weet niet wat er mis is met mijn prototype...

ja ik heb wel een gedownloade versie maar bij een kameraad van mij doet hij het wel.

plus dat ik verschillende versies heb gedownload en ze hebben allemaal hetzelfde probleem.

het spel haperd en stottert enorm, terwijl mijn pc wel aan de eisen voldoet. maar hij stottert ook in het menu en de voorfilpmjes dus het ligt niet aan mijn videokaart.
 
Heb jij toevallig ook een probleem met je geluid (Dat zou dan ook mijn probleem verklaren).
 
ik weet niet waar het aan ligt maar de hele game laggt gewoon al tijdens het opstarten. (dus ook tijdens het voorfilmpje en het menu waar de videokaart dus niet echt moeite mee zou moeten hebben) omdat de HELE game laggt, laggt het geluid dus idd ook. het hakkelt maar een beetje wat opzich dan wel weer klopt met de framerate.

ik d8 eerst dat het mss aan mijn processor ligt maar hij verbruikt niet meer cpu als bij andere games tijdens het spelen ook zijn al mijn 4 cores stabiel en hebben alleen hier en daar een keer een piek van 70-80%
 
Toevallig heb ik ook de 9800 GTx+. Bij mij hapert het niet. Dus dat zou inderdaad iets anders bij jou moeten zijn. Maar bij mij wordt alles echt razend snel afgespeeld. Dan krijg je dus de geluiden uit GTA2 als je mensen hoort praten bijvoorbeeld.

- Videokaart driver naar 180.5 installeren i.p.v. 185?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan