Ik heb steeds een ADSL modem gebruikt op Windows XP via Scarlet in Belgie. Nu en dan wilde ik wel eens iets ophalen vanaf Usenet en gebruikte dan steeds een hitnews testaccount. Ik gebruikte steeds een ander emailadres, omdat je maar 1 keer een testaccount kan nemen op 1 adres 
Sinds kort heb ik een router en wireless internet op Windows 7. De 2de keer dat ik aanmelde kreeg ik geen contact meer. Ik neem aan dat hitnews ook controleert op IP adres.
Maar is het dan mij router die wel telkens een vast IP adres heeft ?
Is hier een oplossing voor ?
Ik heb al geprobeerd om ook mijn oude ADSL modem op de nieuwe PC aan te sluiten, maar dat lukt me niet in Windows 7 (Eicon DIVA USB); en om nu een 2de besturingssysteem op de pc te zetten, vind ik wat ver gaan.

Sinds kort heb ik een router en wireless internet op Windows 7. De 2de keer dat ik aanmelde kreeg ik geen contact meer. Ik neem aan dat hitnews ook controleert op IP adres.
Maar is het dan mij router die wel telkens een vast IP adres heeft ?
Is hier een oplossing voor ?
Ik heb al geprobeerd om ook mijn oude ADSL modem op de nieuwe PC aan te sluiten, maar dat lukt me niet in Windows 7 (Eicon DIVA USB); en om nu een 2de besturingssysteem op de pc te zetten, vind ik wat ver gaan.