Proxy settings worden telkens terug gezet in Google Chrome.

Status
Niet open voor verdere reacties.

laagvlieger

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2001
Beste lezers,

Het volgende: Ik gebruik Google Chrome en telkens worden de proxy settings teru gezet. Ga naar instellingen (geavanceerd)>>>Change proxy settings>>>LAN-settings>>>Use proxy settings for your LAN>>>Haal telkens het vinkje bij de laatste weg, maar telkens komt hij weer terug. Dit heb ik nog nooit gehad.
Wat zou er aan de hand kunnen zijn?

Met dank, Marc

Ik heb hetzelfde probleem op mijn computer (Windows Vista).
In zowel Chrome als IE veranderden de LAN-instellingen telkens, volgens mij per direct of in elk geval binnen een minuut na aanpassen. Gevolg: traag/slecht internet.

Ik vermoed een spyware/virus-probleem. Heb AVG, Ccleaner (Free) en McAfee al laten lopen. Die signaleren veel problemen maar lossen het niet op.
Al kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat dit probleem ontstaan is toen ik flink opgeruimd heb op mijn pc, maar voor zover ik weet alleen muziek- en fotobestanden.

De instellingen staan telkens als volgt:
bij de basisinstellingen staat geen enkele verbinding genoemd. Als ik de LAN-instellingen open staat er alleen vinkje bij proxyserver voor LAN-netwerk gebruiken, de andere vakjes zijn niet aangevinkt. Het vinkje weghalen helpt redelijk maar heel tijdelijk.

Wat kan ik het beste doen? Een andere cleaner downloaden/aanschaffen? Of een andere oplossing toepassen?

alvast bedankt voor het meedenken!

(mocht het nodig zijn dat ik hier een ander topic voor open, hoor ik het graag)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan