Proxy.

Status
Niet open voor verdere reacties.

xweetok59

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2009
Hey, ik heb een router huis, die voor verbinding zorgt voor 2 laptop's en 1 computer. Maar als ik nou met een proxy van bijvoorbeeld proxyinter.net naar een site ga, kan het dan zo zijn dat er problemen gebeuren met de internet? En ik wil geen ik denk ofzo antwoorden. Alleen maar IK BEN ER ZEKER VAN antwoorden. Ik wil proxy omdat ik het zat ben dat bijna alles voor U.S.A is, =P.

Laatst bewerkt:
Hey, ik heb een router huis, die voor verbinding zorgt voor 2 laptop's en 1 computer. Maar als ik nou met een proxy van bijvoorbeeld proxyinter.net naar een site ga, kan het dan zo zijn dat er problemen gebeuren met de internet? En ik wil geen ik denk ofzo antwoorden. Alleen maar IK BEN ER ZEKER VAN antwoorden. Ik wil proxy omdat ik het zat ben dat bijna alles voor U.S.A is, =P.

Waarschijnlijk heb je geen reactie gekregen op dit onderwerp omdat je nogal arrogant overkomt door je een na laatste zin.
Het lijkt me prima als mensen met je meedenken, ook al zijn ze er niet helemaal zeker van.... dit zou je in de goede richting kunnen helpen.

Nu even over je vraag:
Je krijgt met het gebruik van een proxy een gratis IP-adres aan de buitenkant.
Ik denk dat je vraag is, of het problemen oplevert voor je NAT instellingen op het moment dat je gebruik maakt van een proxyserver.

In principe dus niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan