proxyserver

Status
Niet open voor verdere reacties.

mindheady

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2011
Hallo,

ik had vanmiddag allemaal virussen (10 detecties) en deze zijn netjes opgeschoond.

MAAR nu geeft mijn mozilla/Chrome en internet aan geen verbinding te kunnen maken,

omdat de proxyserver weigert verbindingen te maken ofzo.

nu kon ik het oplossen door in mozilla de proxy server te veranderen maar nu heb ik ook andere dingen (soiftware) die geen verbinding maken.

zoals Swiftkit (een 3rd party game software) en nu kan ik dus geen gebruik hiervan maken omdat ik hier de proxy instellingen niet in kan wijzigen.

iemand tips/trucs om het weer aan de praat te krijgen?

overigens doen ook dingen zoals RTL XL (rtl gemist het niet meer!))

Laatst bewerkt:
Lijkt jou 10 detecties in één keer niet iets raars?
Volgens mij heb jij nu last van spyware.
Makkelijk op te lossen met spybot of mbam.

Zou zomaar kunnen dat ook in Internet Explorer nu proxy-instellingen van toepassing zijn. En vaak nemen programma's de instellingen van Internet Explorer over (=raadplegen wat er bij Internet Explorer staat).

Je zult dus zeker ook moeten nakijken of in Internet Explorer nu (nog) proxy-instellingen in werking zijn. Dat kan bijv. met het programma HijackThis (te downloaden: hier).
Verder kun je het volgende proberen (m.b.t. Internet Explorer): [Windows-toets]r toetscombinatie -> inetcpl.cpl
Ga naar tabblad Verbindingen. Klik op "LAN-instellingen" en vink alles uit wat evt. aanstaat. Klik zo vaak OK als nodig is om de instellingen te activeren. Start dan weer die andere (netwerkgerelateerde) en kijk of die het weer doen.

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan