Prullenbak in XP ????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shimanski

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2002
Hallo,

ik vraag het maar heel voorzichtig, maar is er in WIN XP Proffesional ook zoiets als een prullenbak??
Waar windows de door mij handmatig verwijderde bestanden in doet.?

in Win 98 SE staat mijn prullenbak op mijn burueablad.

Het is wellicht een hele domme vraag, maar ik kan toch echt niets vinden, en ik heb inmiddels best wel wat bestanden handmatig verwijderd.
Maar het is natuurlijk de bedoeling dat die bestanden ook echt van mijn schijf (dus uit de prullenbak) verdwijnen.

Als er geen prullenbak is, waar komen de bestanden die ik zelf handmatig verwijderd dan wel terecht, en hoe kan ik ze dan daadwerkleijk verwijderen??

ik hoor graag.

Ja, ook in Xp Prof staat normaal ( standaard) een prullenbakpictogram op je bureaublad na installatie Xp.
Probeer dit eens:rechtermuis op bureaublad klikken>aanwijzen pictogrammen schikken op>bureaubladpictogrammen weergeven aanklikken :thumb:

vaak staat de prullenbak bij xp rechtsonderin op je bureaublad...

Je kan m natuurlijk ook vinden in je Windows Verkenner, onderaan de mappenlijst in het linkervenster.

klik met de rechtermuisknop in je taakbalk en keis eigenschappen, daarna menu -start en kies klassiek menu start.

Je zult zien dat er op het buroblad wat veranderd is, of via je verkenner effe aanklikken kan ook.

Maar geloof me, hij moet er staan

Prullebak gevonden

Heren, dames,

Dank voor jullie medewerking.
Maar door norton antivirus is de prullebak van naam veranderd.
Maar het werkt wel, dus probleem opgelost.

prullenbak.

Oooh, er staat wel een prullebak op je bureablad maar met een andere naam! Oke, als het maar weer werkt en het probleem is opgelosd :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan