Prullenbak niet leeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Er zit een bestandje in mn prullenbak en dat krijg ik er niet meer uit (zie bijlage).
Zodra ik voor verwijderen kies, vraagt unlocker (geen beveiligde processen gevonden) of hij het weg mag gooien. Als ik dan voor JA kies, maakt ie juist weer een bestandje aan - met een opvolgend nummer.

Wie weet DE manier (register ofzo) om de prullenbak leeg te krijgen.

Wat heb ik al gedaan?:
- Unlocker
-Veilige modus
-ccleaner
-atf-cleaner
-tune up
-malewarebytes
-schijfopruiming
-google - suggesies geprobeerd - cmd del recycle bin etc...

Ik hoop dat iemand een suggestie heeft.

1e optie:
Creeer eens ergens een bestandje (Word documentje ofzo) en gooi dat vervolgens weg.
Klik daarna met rechtermuisknop op je prullenbak en kies voor prullenbak leegmaken.
Misschien neemt ie dat ene bestandje ook gelijk mee.

2e optie:
Zet je details anders eens aan van je prullrnbak (menu beeld>>details), dan kun je zien waar die oorspronkelijk van daan komt.
Misschien kan ik je dan verder helpen.

Groeten Marcel

de eerste had ik al gedaan... echter zonder positief resultaat...
de tweede ga ik vanavond even proberen..
thanks

Wat ik wel eens heb gehad:
Ik verwijderde een bestandje van een externe USB HD, dit kwam in de prullenbak terecht, vervolgens wilde ik een paar dagen daarna de prullenbak leegmaken, dit lukte echter pas nadat ik de externe USB HD weer had ingeschakeld.

Groeten Marcel

ik doe nu 10 jaar computers voor mensen... en dit maak ik voor het eerst mee...
t is een schone installatie... en waarschijnlijk komt het van een mapje (naam=D) die ik van de d-schijf heb afgegooid na de installatie..
Ik hoop dat iemand nog een grove manier weet om de prullenbak te dissen...

-1- Wat geeft ie aan dan bij de details van de prullenbak ?
(Wat is de oorspronkelijke locatie van het bestand).

-2- Helpt het misschien als je de prullenbak zo insteld dat bestanden niet in de prullenbak terechtkomen maar direct definitief verwijderd worden.

groeten Marcel

Wat ik precies gedaan heb, weet ik niet meer..
T was heel raar allemaal.. ook onbeschrijflijk...ik heb nog wat suggesties van engelstalige google sites geprobeerd...
En toen ineens deed ie wat ik wilde en had ik een lege prullenbak..
Maar omdat ik 4 acties tegelijk deed, weet ik niet meer precies welke actie er nu voor de oplossing gezorgd heeft.

Wel heel erg bedankt voor het meedenken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan