Prullenbak terug krijgen op bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.

-=bassy=-

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2006
Het proleem is (vraag me niet hoe) op de een of andere manier voor elkaar heb gekregen dat er geen snelkoppeling van de Prullenbak op mijn bureaublad staat, nu weet ik niet hoe ik bij de prullenbak moet komen(om hem eens leeg te maken of bestanden eventueel terug te zetten), laat staan weer op mijn bureaublad krijg...

Kan iemand mij helpen om dit(in mijn ogen redelijk simpel) probleem op te lossen?

Het proleem is (vraag me niet hoe) op de een of andere manier voor elkaar heb gekregen dat er geen snelkoppeling van de Prullenbak op mijn bureaublad staat, nu weet ik niet hoe ik bij de prullenbak moet komen(om hem eens leeg te maken of bestanden eventueel terug te zetten), laat staan weer op mijn bureaublad krijg...

Kan iemand mij helpen om dit(in mijn ogen redelijk simpel) probleem op te lossen?

Rechtermuisknop op Bureaublad-->Eigenschappen-->Tabje Bureaublad-->Bureaublad Aanpassen-->Dan met prullenbank aanvinken!

Hé,
bedankt het is gelukt, zij het dat het iets anders ging bij vista dan op de beschreven manier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan