Prullenbak verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

anneloor

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 okt 2010
Ik heb een vraagje over de prullenbak in windows 7.
Een tijdje terug zijn al mn bureaubladpictogrammen verdwenen, nou vond ik dat geen drama dus heb ik er eigenlijk geen aandacht aan besteed. Tot ik net per ongeluk iets verwijderde en dacht oeh even naar de prullenbak gaan en terugzetten, maarja waar is die prullenbak?

Ik heel internet afzoeken, maar aangezien alle vragen die ik heb gezien over windows vista, xp of oudere windows gingen en de enige oplossingen en antwoorden die er werden gegeven werden zo simpel waren als prullenbak aanvinken in je persoonlijke bureaubladinstellingen, werd het er voor mij hiermee niet heel veel duidelijker op.

Ik heb ook gekeken naar uitvoeren en dan regedit of iets dergelijks, dan moest ik een nieuwe code toevoegen aan een bepaald mapje, maar die bestond al en dat was gewoon mijn recycle bin, dus ook dat was niet echt een goede oplossing.

Dus kan iemand mij por favor helpen:D ?????

Welkom op Helpmij.nl.:)

Het gaat in Windows 7 hetzelfde als in Windows Vista. Met rechts klikken op je bureaublad > persoonlijke instellingen > in de linker kolom bureaublad pictogrammen aanpassen. Hier is het net als in XP.

Dat is dus precies wat ik net zei, dat heb ik geprobeerd maar helpt niet..
Maar alsnog bedankt voor de moeite!

En bij deze computer in de verkenner staat hij ook niet meer bij?

Je moet dus nog een venstertje verder, zie de screenshots. Ik heb een Engelse versie, maar zit in een Nederlandse op dezelfde plek.

Bijlagen

• 1.jpg
    1.jpg
    51,4 KB · Weergaven: 98
  • 2.jpg
    2.jpg
    64,2 KB · Weergaven: 108
En bij deze computer in de verkenner staat hij ook niet meer bij?

nou volgens mij niet, of hij moet echt heel moeilijk vindbaar zijn?
meestal kan ik alles wel vinden als ik gewoon op start klik en bij 'alle programma's en bestanden zoeken' intik wat ik wil vinden, maar als ik daar prullenbak of recycle bin invul wordt er niks gevonden.

Staat de prullenbak normaal gesproken niet gewoon ook ergens in een map? Dat ding kan toch niet alleen op de bureaublad bestaan...?

Klein vraagje,

Heb je totaal helemaal geen bureaublad pictogrammen??
Is dit het geval:
Rechtermuisknop op bureaublad/beeld/Bureaubladpictogrammen weergeven

Anders heb ik ook geen idee:P

Mvg,
Gert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan