Prullenbak verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcacg

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 dec 2009
Berichten
4
Hi, Ik heb perongeluk mijn prullenbak verwijderd (teminste, het icoontje van het bureaublad), nu wil ik hem terug zetten maar dat lukt niet. Normaal gesproken doe je dat via persoonlijke instelling ect... MIjn mijn pc is dusdanig gaar dat ie dan flipt:eek:. Nou heeft een iemand van de week wel mijn prullenbak weten te openen, ik weet alleen niet meer hoe. Weet iemand hoe ik de locatie van mijn prullenbak terug kan vinden, maar dan niet via de persoonlijke gegevens?
owja.. ik heb vista

Alvast bedankt:love:
 
Laatst bewerkt:
thnx.. maar dit heb ik dus al geprobeerd en dan doet ie het dus niet...:confused:
 
Hoe heb je je prullenbak verwijderd dan? En wat voor melding krijg je nu als je dit uitvoert?
 
Als ik op 'persoonlijke voorkeur aanpassen' klik dan open hij een vesnter en die verdwijt dan ook gelijk weer, dus hij opent hem niet echt. Ik kan er dus niks mee. dat die ie ook als ik bijvoorbeeld 'spelletjes' wil openen. Maar ja kan je prullen bakd dus gwn via mappen vinden in je pc.... ik weet aleen niet waar ik dan moet zoeken....
:shocked:
 
Via het configuratiescherm ook?

1. Klik op Start en vervolgens op Configuratiescherm.
2. Klik op Vormgeving aan persoonlijke voorkeur aanpassen, klik op Persoonlijke instellingen en klik op Bureaubladpictogrammen wijzigen.
3. Schakel het selectievakje Prullenbak in en klik op OK.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan