Prullenbak verwijderen van bureaublad van één gebruiker

Status
Niet open voor verdere reacties.

DvE

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
Berichten
127
Mijn zus heeft wat van mijn bestanden verwijderd en in de prullenbak gegooid. Daarna de prullenbak geleegd. Ik heb nog geprobeerd om met de Unerase Wizard van Norton en met Drive Rescue de verwijderde bestanden terug te zoeken, maar dit had geen resultaat.
Nu heb ik een paar vragen:
1. kan ik mijn bestanden nog terug krijgen?
2. Kan ik de prullenbak alleen voor haar verbergen zodat ze hem niet meer kan legen? Ze moet er gewoon van af blijven. Ik weet dat de prullenbak te verbergen is met Xsetup, dit heb ik ook gedaan. Maar kan het ook voor een persoon/groep gebruikers?
3. Kan ik, als ik de prullenbak van het bureaublad weghaal, hem nog wel op een andere manier benaderen? Ik wil hem zelf nl wel gewoon kunnen legen.

Ik gebruik windows 2000, xsetup en mijn zus is niveau gebruiker. Ik ben administrator.
 
Als het ook jouw pc was zou ik zeggen: Don't touch sister!!

Maarre dit zal waarschijnlijk niet het geval zijn. Ik meende dat je in windows 2000 server erg veel policies hebt. Misschien een ideetje?
Bovendien kun je ook per map aangeven waar ze toegang tot heeft. Schrijven/lezen
Zo kan ze dus niet zomaar je bestanden weggooien.

Ik weet niet of je er iets aan hebt.. hoop het :) Ik ga vanaf vandaag pas win2000 draaien op mn pc, ben xp even zat.

Succes
 
hoi,

normaal moet het met norton unerase wel lukken hoor.

suc6

jean
 
Nee idd niet mijn pc :(
Ik heb ook al de mappen beveilidgd, dus het gebeurt nu niet weer.
Ik heb al wat gevonden in Xsetup. Snelkoppeling in startmenu naar prullenbak alleen voor mij, en prullenbak op bureaublad verbergen.
 
Als je ieder zijn eigen bureaublad maakt met een paswoord, kan ze niet meer aan uw dokumenten komen.
 
Het stond ook in een map die niet beveiligd was. Dat is nu wel gebeurd.
Er staan nl. wel verschillende gebruikers op de computer.
Nog een vraag. Kan ik het direct verwijderen d.m.v. shift + del uitschakelen? Waarschijnlijk heeft ze dit gedaan, en dus staat het niet meer in de prullenbak.
Ik wil nu dus dat alles alleen maar in de prullenbak kan komen en dat alleen ik die kan legen. kan dat?
 
hoi,

of je dat kan uitschakelen weet ik niet, maar als ze zo idd alles heeft verwijderd kan zelfs norton niets terughalen.........

greetz

jean
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan