prullenbak verwijdert

Status
Niet open voor verdere reacties.

ralfynator

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2008
Berichten
63
Hallo

ik heb net iets heel stoms gedaan ik heb per ongelijk mijn prullenbak van mijn bureaublad verwijderd ik heb windos vista weet iemand hoe ik die terug krijg ik zag vandaag dat er nog iemand dat probleem had maar kan die niet meer terug vinden


groeten Ralf
 
Laatst bewerkt:
veranderen in configuratie :

-----------------

je kunt Persoonlijke instellingen als volgt openen: klik op de knop StartAfbeelding van de knop Start, klik op Configuratiescherm, klik op Vormgeving aan persoonlijke voorkeur aanpassen en klik vervolgens op Persoonlijke instellingen.

Klik in het linkerdeelvenster op Bureaubladpictogrammen wijzigen en voer vervolgens een van de volgende handelingen uit:

Schakel het selectievakje Prullenbak uit als u de Prullenbak van het bureaublad wilt verwijderen.

Schakel het selectievakje Prullenbak in als u de Prullenbak op het bureaublad wilt weergeven.

Klik op OK.
 
veranderen in configuratie :

-----------------

je kunt Persoonlijke instellingen als volgt openen: klik op de knop StartAfbeelding van de knop Start, klik op Configuratiescherm, klik op Vormgeving aan persoonlijke voorkeur aanpassen en klik vervolgens op Persoonlijke instellingen.

Klik in het linkerdeelvenster op Bureaubladpictogrammen wijzigen en voer vervolgens een van de volgende handelingen uit:

Schakel het selectievakje Prullenbak uit als u de Prullenbak van het bureaublad wilt verwijderen.

Schakel het selectievakje Prullenbak in als u de Prullenbak op het bureaublad wilt weergeven.

Klik op OK.


HARDSTIKKE BEDANKT

HET IS GELUKT
:thumb::D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan