prullenbak

Status
Niet open voor verdere reacties.

Youri

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2004
Hallo,

sedert enkele dagen ondervind ik dat mijn prullenbak geledigd wordt telkens ik mijn pc afsluit.
Zo'n groot probleem is het wel niet, maar ik vind het toch interessanter als het daar enige tijd blijft staan.
Als ik dan iets wis, en ik heb het dan toch nog nodig, kan ik het heel gemakkelijk terugzetten.
Weet er iemand een oplossing hiervoor?
(misschien weet die persoon dan ook hoe dat zo gekomen is???)

Youri:confused:

Prullebak

Op het bureaublad klik je met de rechtermuisknop op het icoontje van de prullenbak. Kies EIGENSCHAPPEN en vervolgens tabblad van een station(s). Controleer of het vinkje verwijderd is bij de optie "Bestanden niet naar prullebak verplaatsen maar direct wissen"!

Re: Prullebak

Geplaatst door Wiempie
Op het bureaublad klik je met de rechtermuisknop op het icoontje van de prullenbak. Kies EIGENSCHAPPEN en vervolgens tabblad van een station(s). Controleer of het vinkje verwijderd is bij de optie "Bestanden niet naar prullebak verplaatsen maar direct wissen"!

Dit heeft niks met dit probleem te maken, want hij leegt hem pas op moment dat hij de computer afsluit en met de optie die jij aangeeft komt het niet eens in de prullenbak te staan.

Denk eerder dat je ff op spyware of virussen moet scannen

Heb je misschien tweakui of tweakxp geinstalleerd? Daar kun je meen ik ook dit soort dingen instellen.

Nee, ik heb geen tweakui of tweakxp geïnstalleerd.
Bij eigenschappen prullenbak staat het ook niet aangevinkt.
Ik heb wel nog niet gecontroleerd op spyware.
Norton heeft alleszins niets gevonden.

Youri

Ondertussen heb ik met spybot gezocht op spyware, maar hij heeft niets gevonden.

Youri

Toevallig geen 'schoonmaak'programmatje in de achtergrond lopen zoals window washer, supercleaner... want deze hebben ook de optie om bij het afsluiten van de pc om de prullenbak te ledigen en andere items te wissen zoals voorlopige internetbestanden.

Op de achtergrond lopen er geen zo'n programmaatjes.
Ik gebruik wel regelmatig programma's van die aard, maar tot nog toe had ik hier geen enkel mee.
Ik gebruik: beclean, free internet eraser, system mechanic 4, tweaknow register, advanced system optimizer, ace utilities, secretmaker en easycleaner.
Ik moet er wel bijzeggen, dat ik "tweaknow register" nog maar net gedownload heb en dat ik het slechts 1 keer gebruikt heb enkele dagen geleden.
Misschien ligt hier dan het probleem?????

Ik heb ook regel 64 geprobeerd, echter zonder resultaat.

Youri

Hallo, hier ben ik terug.
Maar niet voor lang!
Zondag doet mijn dochter haar plechtige communie en al mijn aandacht is nu hierop geconcentreerd.
Dus zal ik in de eerste dagen geen tijd hebben om me met mijn probleem verder bezig te houden.
Alvast bedankt voor de tip, ik zal het zeker nog doen.
Tot later en bedankt,

Youri

Hallo,

mijn probleem met de prullenbak is nog steeds niet opgelost.

Ik weet echter niet meer wat te doen om dit wel opgelost te krijgen.

Als er nog iemand raad kan geven, is die heel welgekomen!

groetjes,

Youri:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan