Prullenbak

Status
Niet open voor verdere reacties.

hackje

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2008
hallo,

het pictogram van prullenbak op mijn bureaublad is van de prullenbak met het recycle teken erop opeens in een gewone map veranderd is het mogelijk om dit weer terug te zetten?

mvg,
joris

Klik met je rechtermuisknop op het bureaublad, klik op eigenschappen. Hierna neem je de tab "desktop" (kan ook bureaublad zijn). Neem de optie "desktop aanpassen" (bij mij customize desktop, de Nederlandstalige kan ietsje afwijken) Scroll door naar de prullenbak (vol), klik op de knop "herstel standaardwaarden". Als deze actie het probleem niet oplost, klik dan op "wijzig icoon" en browse naar c:\windows\system32, selecteer hier het icoon dat je wil. Herhaal deze procedure voor prullenbak (leeg) en klaar is kees. :thumb:

Screenshot:
prullenbakicoon.JPG

ik heb gedaan wat je zei
is dat menu stond inderdaad dat prullenbak als map
werd weergegeven, maar na het terug zetten word prullenbak nog steeds als map weergegeven ook na een reboot

mvg joris

ik heb die twee fixes uitgevoerd maar nog steeds niks en nu is mijn internet verbinding heel erg traag dit ligt niet aan de verbinding zelf

ik heb die twee fixes uitgevoerd maar nog steeds niks en nu is mijn internet verbinding heel erg traag dit ligt niet aan de verbinding zelf
Die register tweaks hebben niks met je internet verbinding te maken.:D

Het enigste wat nog kan helpen als je niet zo'n voorgebakken dell ofzoiets computer hebt.Is je originele windows xp cd in je cdrom speler en dan naar start<uitvoeren<cmd en daar sfc /scannow in te voeren om je OS te controleren.Misschien dat je dan je prullenbakje icoon terug hebt.

Deze opdracht heeft mij in een vaag windows verleden ook wel eens gered! ;)

Laatst bewerkt:
ik heb 1 vraag voor ik dat doe ik heb een cd van xp pro met sp1 ik heb inmiddels ge update naar sp2 maakt dat uit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan