prullenbak

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tineke41

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
Hallo, Ik weet niet of ik mijn vraag op de goede plek heb gesteld, maar misschien willen jullie me toch wel helpen. Als ik voorheen iets verwijderde van mijn computer, kwam dat automatisch in mijn prullenbak terecht. Nu niet meer. Wat heb ik gedaan dat dat veranderd is?
Lieve groetjes,

het kan zijn dat je prullebak hebt ingestelt dat hij groote bestanden niet weg kan gooien en dus automatisch verplaatst of gewoon direct helemaal verwijdert, dit kun je instellen bij de eigenschappen van je prullebak

Hallo, heb even gekeken en er stond bij eigenschappen: station C 69,4 GB gereserveerde ruimte 3,99 GB 10%. Dan kun je opgeven of het op beide stations (ik heb 2 schijven van 6,4 GB) hetzelfde moet zijn. Dat heb ik gedaan. Toen heb ik er 16% van gemaakt en nu wordt weer alles naar de prullenbak gestuurd. Wat is de normale stand? Kan dat zo maar veranderen?
Lieve groetjes, Tien

Hallo,

Nu heb ik er weer 10% van gemaakt en de stations apart instellen (zoals het was) en nu werkt het ook weer. Rara.

Laatst bewerkt:
dus ik begrijp dat het probleem opgelost is??

niks is normaal voor een prullenbak dat ligt er precies aan hoe groot je
hardeschijf is..

Hallo,

Nu heb ik er weer 10% van gemaakt en de stations apart instellen (zoals het stond toen ik het eerste bericht stuurde) en nu werkt het ook weer. Rara.

Wat is voor jou een groot bestand? Ga ik dat even proberen.

Maar toen ik eerste bericht plaatste kon ik ook geen kleine bestanden in de prullenbak krijgen.

oww dan denk ik al niet dat t aan de grootte ligt

nou ik denk ong tussen de 7 en 10 Gb [een volledig spel of dergelijke?]

Bij zo'n grote bestanden (bijv. als ik de c-schijfbackup van mijn externe schijf) wil verwijderen, komt er een boodschap dat de bestanden te groot zijn en rechtstreeks worden verwijderd. Maar ook de kleine bestanden werden de laatste tijd rechtstreeks verwijderd. Dat is dus nu weer goed. Zal wel ergens een bitje zijn bliven hangen, want zoals ik al schreef, het staat nu weer precies zoals het stond toen het niet werkte en nu werkt het.
Toch bedankt voor je hulp. Ik weet nu de volgende keer waar ik moet zijn als er iets fout gaat.

Moet ik nu dit onderwerp afsluiten of doe jij dat>

Lieve groetjes,

oww oke, ja indd daarom dacht ik dat hij te klein was als hij dat steeds
aangeeft met dat het rechtstreeks zal worden verwijdert
maar dan zou ik dit zo niet weten als hij nu weer precies net zo is

maar inderdaad je weet nu hoe het moet;)

geen dank;) daarvoor is Helpmij er

nee hoor klik boven in je vraag maar op 'vraag is opgelost' en alles is klaar;)

groeten
Leutjebreedbek

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan