PS/2 Muis poort werkt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter ETH
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ETH

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2007
Ik heb een nieuwe PC gekocht. Ik kwam er alleen al heel snel achter dat de PS/2 muispoort niet werkte ik heb toen een USB muis gebruikt en ben hiermee verder gegeaan deze werkt wel.

Ik heb nu alles geinstalleerd en wilde net het muisprobleem gaan oplossen in de BIOS maar ik word er niet echt wijs uit.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen? Ik heb de USB aansluiting eigenlijk voor andere hardware nodig....

Alvast bedankt!

Hoi,

Om welk moederbord gaat het?
Is er geen optie om de ps2 aansluiting in de bios aan te zetten?

Modag

Ik weet niet precies welk moederbord het is.
Waar kan ik dit ergens instellen in de BIOS.
Ik heb helaas niet zo veel verstand van de BIOS ik weet hoe ik hem opstart maar dan houd het ook een beetje op....

Hoi,

Sorry,of ik kijk er dwars overheen maar ik zie nergens op je link het merk en type van het moederbord staan.

Modag

Hoi,

Ik heb net de BIOS settings naar default gezet in de hoop dat het probleem dan zou zijn opgelost, maar nu krijg ik een error in de BIOS met opstarten.

floppy controller failure
press F1 to continue

Weet jij hoe ik dit weer goed krijg?

Hoi,

Denk dat je geen floppydrive meer hebt als dat zo is zal je die in de bios even uit moeten zetten.

Modag

Er zit inderdaad geen floppy op deze computer hij is net nieuw.
Ik heb hem op 2 plaatsen uit gezet:

- 3rd boot device op disabled gezet
- Removable drivers stond op floppy ingesteld deze heb ik ook op disable gezet

Maar ik krijg nog steeds die melding is er nog een plaats waar ik dit kan instellen?

Hoi,

Denk dat je de bios even goed door moet kijken want meestal staat er als ik het goed heb floppy drive met daarachter de keuze enebaled of disabled of zoiets

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan