ps-network

Status
Niet open voor verdere reacties.

meestro

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 mei 2011
weet iemand wanneer het ps-netwrk weer online is, dus wanner kun je weer online spellen spelen?

ja deze week maar wanneer is er niet echt bekend wanneer we zullen maar weer moeten wachten! nog langer

Nou, had het vanochtend ook geprobeerd..
Hatelijk, duurt veel te lang!
Blijkt dat in Japan het al werkt, dus vandaag of morgen (hoop ik!) het hier ook weer werkt.
Waarschijnlijk moet je dan wel een nieuw ww instellen voor je account.

ik probeer et om et uur maar er zijn geruchte dat japan al weer draait maar de ps zelf doet daar geen uitspraak over! ik ben benieuwd wanneer we zelf ook weer on line kunne et heeft mij ook te lang geduurt!!

jah dat is een hele goeie van je!!! ze willen nu weer verkomen dat et niet meer gebeurt he maar ben bang dat er tog weer hackers slimmer zijn dan sony je kan er tog elke keer niks aan beginne!! maja wie weete vandaag weer on line en anders morgen! k begin et steeds meer te hopen alleen geen vertrouwen erin!!! ik kan ook gewoon niks nieuws vinden van wanneer we echt on line kunne en wie er al on line zijn

Sony weet het zelf ook niet eens.. Dat is het probleem, anders was het wel meer op Tv enzo..

Die geruchten over japan gaan al een week rond... maar er is wel pas in het nieuws gdweest dat het deze week weer online komt. Maarja, of dat lukt? Ik weet het allemaal niet hoor. Hopelijk wachten we niets voor niets zo lang en is de beveiliging van het ps network egt verbeterd... zou tijd worden

ga er maar van uit dat het nog ff zo blijft

er heeft kort na de gestolen CC gegevens hack alweer een hack plaats gevonden
waardoor er weer CC gegevens zijn gestolen

Sony heeft het niet helemaal op een rijtje
moet je eerlijk zeggen dat ik het wel leuk vind dat sony eens ff goed te pakken word genomen
tis een communisties bedrijf IMHO

psn

zoals et er naar uit ziet zijn ze met de laatste test update fase bezig en dan komt et on line maar voor dat we kunnen beginnen is et pas einde van de maand:(:eek::(

Volgens de laatste officiele berichten is het COMPLETE psn netwerk weer online op uiterlijk 31 mei, dus waarschijnlijk ergens halverwege deze maand kan je wel al spelen maar nog niet in de ps store.

Zoals ook hier is gemeld, werkt PSN weer in Nederland, maar zijn er nog enkele problemen (sommige mensen kunnen zich niet aanmelden) door overbelasting.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan