PS2: 2-Player splitscreen wrc: rally evolved

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tarabass

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 jul 2004
Hoi,

Ik vraag me af of het mogelijk is om splitscreen tegen mekaar te racen in wrc: rally envolved. In cross-mode of gewoon in de rally maakt me niet uit. Ik ben niet verder gekomen dan tegen mekaar te racen op tijd, maar dan na mekaar (en dan alleen gamepad 1 :( ), en dat is niet wat ik wil. Gewoon onder mekaar dus..

Google doet wonderen

Multiplayer

Qua multiplayer mogelijkheden is deze game ten opzichte van zijn voorgangers er wel wat op achteruit gegaan. Zo heeft de ontwikkelaar de splitscreen mode eruit gehaald, waardoor mensen die niet beschikken over een internetverbinding in de buurt van hun PS2, het niet tegelijk tegen andere personen op kunnen nemen. Dit is vooral jammer voor de Rally Cross mode, omdat de internetlozen het met computergestuurde tegenstanders moeten doen. Dit terwijl deze gamemode juist in splitscreen erg leuk had kunnen zijn. Wel is er de mogelijkheid om met vier mensen om de beurt een rally of stage te rijden en is ook de championshipmode met vier man uit te rijden.

http://www.gamer.nl/viewdoc/2015/2

Dank je wel voor je antwoord. Dat is duidelijk, geen splitscreen. Wel erg jammer vind ik maar hoop dat ze het wel weer verwerken in de volgende (waarschijnlijk ps3) versie, het blijft een erg goed spel.. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan