PS2 backups laden zonder modchip

Status
Niet open voor verdere reacties.

sijmenjan

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2008
Wat is de beste manier om PS2 backups te laden zonder je PS2 open te schroeven?
Voor de garantie ben ik niet bang maar ik ben zo bang dat ik iets fout doe om daarna me PS2 op te blazen :d
Het liefst ook gratis

Ik hoef geen uitleg over de kopieerbeveiliging, want dat weet ik allemaal wel.

www.eppo-ombouw.nl
Ongeveer €22,-
Je moet ook nog een slide tool kopen voor ong.€4,-
Je moet wel het frontje van je ps2 afslopen, dus de garantie vervalt wel. In totaal plus verzendkosten dus iets meer dan €26,-

:thumb:

www.eppo-ombouw.nl
Ongeveer €22,-
Je moet ook nog een slide tool kopen voor ong.€4,-
Je moet wel het frontje van je ps2 afslopen, dus de garantie vervalt wel. In totaal plus verzendkosten dus iets meer dan €26,-

:thumb:
Slidecard heb ik al;)
Maar hij is uitverkocht:(

Laatst bewerkt:
En o ja, voor jullie duidelijkheid: ik heb een PS2 v9 of v10 (Dikke)

Kan niemand mij helpen?

Ja, wacht tot de Swap Magic 3.6 weer op voorraad is. Veel goedkoper dan Eppo's Ombouwservice kan je het echt niet krijgen. Anders zou je het voor €60,- moeten ombouwen, maar dan moet hij opengemaakt worden. Geen andere oplossing.

Ja, wacht tot de Swap Magic 3.6 weer op voorraad is. Veel goedkoper dan Eppo's Ombouwservice kan je het echt niet krijgen. Anders zou je het voor €60,- moeten ombouwen, maar dan moet hij opengemaakt worden. Geen andere oplossing.

Is hij niet bij andere winkels te koop? Ik ben wel bereid iets meer te betalen hoor!:cool::):thumb:;)

Goede keus. Bedenk wel dat de garantie sowieso vervalt als je het frontje van de tray sloopt.

Vraag opgelost? Klik rechtsonderin op "Vraag is opgelost."

Ik zal gaan sparen.
Mocht iemand nog iets goedkopers vinden, mail me dan:
43aa102d58df3cb8cf4a15e61e2d0bef_mx9j.png

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan