PS2 branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

blackpanther

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2005
Ik heb laatst fifa street 2 voor de ps2 gedownload met bittorrent ( Torrentspy ). Nu wil ik hem branden met Nero Startsmart. Maar als hij gebrandt is en ik wil hem afspelen ziet de Playstation de DVD niet:mad:

Wat hulp zou erg van pas komen.:thumb:

Is je Playstation 2 wel omgebouwd?

Heb je hem wel als Image gebrand(Beeld branden/Burn Image) en niet de gedownloade bestand direct op dvd gezet?

crash zei:
Is je Playstation 2 wel omgebouwd?

Heb je hem wel als Image gebrand(Beeld branden/Burn Image) en niet de gedownloade bestand direct op dvd gezet?

Moet dit allemaal wil je een spel kunnen branden

Je Playstation 2 moet omgebouwd zijn, anders hoef je niet eens te gaan branden.

En je moet als Image branden als je de orginele inhoud op dvd wil hebben. Moeilijk is het niet, maar je moet wel aan een aantal eisen voldoen, wil het werken.

blackpanther zei:
Hoe moet je er dan een Image van maken
Als het goed is heb je juist een Image gedownload.

Je geeft niet aan of je PS2 wel omgebouwd is.

PS geef ook even aan wat exact de bestanden zijn die je binnen hebt gehad.(ISO, BIN, IMG)

Laatst bewerkt:
crash zei:
Als het goed is heb je juist een Image gedownload.

Je geeft niet aan of je PS2 wel omgebouwd is.

PS geef ook even aan wat exact de bestanden zijn die je binnen hebt gehad.(ISO, BIN, IMG)

Mijn PS2 is omgebouwd, ik begrijp ook waarom het moet. Het bestand wat ik gedownload heb is een rar.

Als het goed is, zijn het allemaal RAR bestanden. Deze moet je uitpakken met bijvoorbeeld Winrar, dan krijg je veelal 1 groot bestand(image) en een klein bestand.

crash zei:
Als het goed is, zijn het allemaal RAR bestanden. Deze moet je uitpakken met bijvoorbeeld Winrar, dan krijg je veelal 1 groot bestand(image) en een klein bestand.

Hoe moet ik dat uitpakken met Winrar want daar heb ik dus echt geen verstand van

Als je Winrar hebt geinstalleerd, kun je met rechts op het eerste RAR bestand klikken. Dit is meestar R00 of R01, dan kiezen voor uitpakken in de map.(zie bijlage welk menu je moet krijgen)
attachment.php

Bijlagen

• Uitpakken.jpg
    Uitpakken.jpg
    15 KB · Weergaven: 187
Laatst bewerkt:
Als ik ga branden vraagt hij of ik het met een ''multisessie'' wil branden. Wat moet ik nou weer doen

Heb je het nu uitgepakt?
Multisessie vraag zou je niet moeten krijgen.

Open Nero startsmart zorg dat je op DVD zit, ga dan naar "backup", dan naar "Image branden naar schijf". Zoek de Image op je hardeschijf op en laat die branden.

Graag gedaan, maar heb je alles nu eerst uitgepakt? En wat voor bestand kwam er uit?

Hallo, ik heb hetzelfde probleem. Ik heb de bestanden uitgepakt en heb nu dus een (super) iso bestand die ik heb gebrand als image, werkt niet in de (omgebouwde) PS2. Ook geprobeerd als UDF te branden, werkt niet. Ik heb al 5 dvd's verspeelt... :shocked:

Zucht :( waarom werkt het niet? Wat doe ik toch mis? De noob die ik ben! :confused: :)

en als je dan 5 bin bestanden hebt en 2 bun met 1 image wat moet ik dan doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan