ps2 console op tft scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

tron

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 nov 2001
Berichten
1.506
Omdat ik zonodig GTA San Andreas nu al wil spelen en geen zin heb om nog een klein jaar te wachten op de pc versie, heb ik GTA San Andreas gekocht en een ps 2 natuurlijk

Wat me onmiddelijk opviel is de slechte beeldkwaliteit.

Ik heb inmiddels een RGB kabel gekocht maar veel maakt het niet uit.

Ok ik heb GTA Vice city met een Radeon 9800 Pro gspeeld misschien id dat de reden dat de graphics op tv (100 Hertz breedbeeld) tegenvallen.

Ik denk dat de ps2 moeite heeft om goede grahpics op een groot scherm te toveren.

Is er een manier om het spel op mijn 17 inch tft scherm te spelen en zou dat wat uitmaken?

Mvg.

Ron
 
Er zijn kabeltjes die je op de usb poort van je pc aansluit en dus zo het beeld kan laten zien op je monitor. Weet niet wat dat met de beeldkwaliteit doet. Ook is er een vga-box die het beeld op je monitor kan toveren, daarvan zegt men dat het beeld wel scherper wordt, maar je zou dat eens moeten vragen aan iemand die zo'n ding heeft
 
Op een normaal grootbeeld tv scherm is ie mooi,ik hoor vaker dat het op een pc scherm blubber is.
De meeste monitoren ondersteunen dit niet (alleen van die dure lacie's of barco's en sommige sony's).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan