Ps2 delen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Takua

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2008
Ik moet mijn Ps2 die ik voor mijn verjaardag kreeg delen met mijn broer. :(
Ik wil er stiekem alleen op gaan, maar ik weet niet hoe 1 stekker erin moet.
Die ene schuift niet door dat bedoel ik eigenlijk.
Als je weet hoe ik het stiekeme oplos of weet je iets zodat ik hulp krijg maar niet met mijn broer hoef te delen ofzo? Post dan maar.
P.s Ik heb al zovaak moeten delen maar nu accepteer ik het niet echt meer.
Vast zo reageren jullie altijd.
Terwijl het er duidelijk staat.
Geen internet.
Ik moet omstebeurt doen omdat ik een broer heb en dat wil ik niet.
En die kabel is de 2e kabel die je nodig hebt voordat je de playstation aan kunt doen.

Laatst bewerkt:
wat bedoel je precies met die kabels etc.? anders maak een foto en zet het hier neer dan kunnen we zien wat je bedoelt

Lekker vage verhaal weer.:rolleyes: Wat delen hoe delen? Internet op de PS2 soms?

Re

wat bedoel je precies met die kabels etc.? anders maak een foto en zet het hier neer dan kunnen we zien wat je bedoelt
De 2e die je nodigt hebt voordat je de console kunt aanzetten.
Ps. Foto werkt niet op Helpmij of wel?

Laatst bewerkt:
ik snap het nog steeds niet je hebt 2 kabels(welke kabels? je hebt er 2 achterin nodig en je kan 2 consoles voorin stoppen)

Weet je zeker dat je de stekkers in de juiste connectors steekt? Meestal zijn ze met kleur gecodeerd en kun je gewoon de juiste kleuren erin steken.

Maak desnoods gewoon een foto als de boel correct aangesloten is, en steek ze er dan op die manier terug in?

Bedoel je deze kabel;
PS2-Cable-d.jpg

Of de stroomkabel?
6055.jpg

De stroom kabel kun je waarschijnlijk wel van bijvoorbeeld een draagbare radio pakken. Er zit geen adapter aan ofzo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan