PS2 Games

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freak46

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2006
Hoi Hoi:)

Ik had even een vraagje nl.
Ik heb me PS2 al een jaartje of 2 omgebouwd en telkens als ik een gebrande game speel krijg ik errors---> Fout met disc lezen enzo...
weet iemand hier wat op of ligt het aan de DVD soort die ik gebruik

MVG Freakje

Weet ik niet...
ik laat het doen
ben er zelf te lui voor

Wat raad jij voor snelheid aan?

Heb zelf een omgebouwde x-box en mijn ervaring is dat bepaalde dvd's gewoon slecht afspelen. Vooral de goedkope merkloze dvd's spelen slecht af of helemaal niet..

Ik gebruik altijd + DVD's. Ik weet dus niet hoe hoog het uitval percentage is met - schijfjes.

Met + heb ik in ieder geval weinig tot geen uitval.
Wat betreft het merk, maakt het weinig uit denk ik. Ik heb al diverse verwschillende merken gehad. Wel zijn de schijfjes die ik koop nooit van het goedkoopste soort(zoals bv Princo).
Ik koop altijd spindels van 50 stuks, en de prijs hangt zo een beetje rond de 0,80

het kan zijn dat de ombouw chip losgeschoten is door een keer laten vallen of botsen of andere dingen,maar als je de draadombouw manier hebt met draden omgebouwd,kan er een los zitten dat er geen goed werking meer is.

Doen de spellen die je eerder aangeschaft hebt het wel goed? Een PS2 staat bekend om een zwakke lens welke snel verslijt door het spelen van de gekopieerde spellen.

Omg hij is idd dat een x gevallen....
en ik had eerst gta... die dee het wel gewoon goed (gebrand)
alleen mij kennende laat ik dat spel de hele week draaien:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan