ps2 gta san andreas

Status
Niet open voor verdere reacties.

r poldervaart

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2001
myn vraag is

Myn zoon heeft het spel GTA S A maar hy kan niet vinden hoe en waar je het spel kan SAVEN

en hoe zien die 2 player tekens er dan uit

BVD

Heb je wel een memorykaart erin zitten.
Save en loaden bij start.

re s a

Bedankt voor je snelle reactie

het is een leuk spel maar voor kinderen pfffffffffff

maar by start niet
ik heb zelf ff gekeken maar daar kan je niks saven
er zit een memocard in
hy weet nu waar ik hem kan saven maar alle files zyn leeg

Moet hy misschien in het spel bepaalde save punten zoeken ofzo
als dat zo isWAAR z yn die dan
welke tekens zyn dan save punten ? ( hoe zien ze er uit dan )

er staat alleen load game
new game
delete game ( spel wissen )

je drukt op x en dan geeft hy aan een ry files maar niet hy zegt er zyn geen save files aangemaakt of zo

er zijn op bepaalde plaatsen diskettes, die draaien rond, en daar loop je dan in. Maar het eerste save-punt is je huis, dan zit je in je buurt (dat doodlopende weggetje is jouw buurt) en daar is een huis met een geel "iets" ervoor, als je erin staat gaat hij naar binnen, dan kan je helemaal naar achter doorlopen, en daar zie je zo'n diskette.

2 speler tekentjes zijn groene tekentjes met twee hoofdjes. De eerste keer dat je die ziet is als je een vriendin krijgt, dan merk je dat vanzelf wel.
Maar het is wel irri dat als je vriendin niet thuis is, je ook de 2-player game niet kan starten...

Succes!

grtz, Erik

re

Bedankt erik

Ik zal het tegen hem zeggen en dan hoor je het wel
alvast bedankt

Over die 2 player functie.
Deze is saai, je kan helemaal niks dan alleen achter elkaar aan lopen. En player 2 is trager dan 1.

Wat wel grappig is dat je met de ander kan vechten.
;)

PS: ik zie net dat je zoontje 5 jaar is, deze game is 18+, misschien is het handig hem nog even een paar jaar te laten wachten. Ik wil niet opvoedkundig klinken, maar zelf vind ik de game bij tijd en wijlen best wel gewelddadig. Doe ermee wat je wil, maar verstandig vind ik het niet.

Excuus voor de bemoeienis,

Een goedbedoelde groet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan