PS2 in pc case

Status
Niet open voor verdere reacties.

daflux

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2007
Ik zou graag mijn PS in mijn case werken.
Weet iemand daar een goede tutorial voor of kan iemand uitleg geven die het al gedaan heeft.

Daflux. Casemodden is creativiteit. Er is geen standaard oplossing omdat te doen. Als je weet hoe je een PS2 open moet maken dan zou je in een bigtower behuizing misschien ruimte voor een PS2 kunnen vinden. Zo ja dan maak je screw holes in de open behuizing en schroef je het vast in je case. Dan Verleng je de snoertjes naar de aan uit knop van de PS2 door te knippen en te solderen. En te aarden wat volgens mij beetje moeilijk zal worden. En dan maak je een gaatje in de PS2. Maak een aanpassing in je front panel van de pc.

Een metalen plaatje bewerken zodat de aan/uit knop van de PS2 erin past en zet dit vast in de front panel zodat je door een knop op je computer kast de PS2 aan kunt zetten. Met solderen en dingen verwerken in de front panel zou je ook de drive voor de Memory cards kunnen verlengen. Omdat ik niet weet hoe de binnenkant van een PS2 eruit ziet weet ik niet eens of dit mogelijk is. Zon memory drive kan ook vast zitten aan het moederbord van de PS2 en in dat geval moet je pc open maken in dat geval om memory sticks erin te proppen.

Evt zou je je PS2 ook in de achterkant kunnen verwerken. En door middel van gereedschap en het bewerken van je kast zou jeje PS2 achterin je pc kunnen verwerken zodat zelfs memory drives achter in de pc te bereiken zijn.

Wat jij wil is zeker mogelijk maar je moet echt een top casemodder zijn super vaak hebben gesoldeerd bereid zijn een 2de PS2 te kopen in geval je hem sloopt. En super veel tijd vrijmaken. Wil je een beetje kans maken dan hoop ik dat je veel negens in natuurkunde hebt behaald want zo niet dan zou het gebrek aan kennis je wat geld kosten. Daarintegen kan ik me niet voorstellen dat het prettig zal zijn in je kast te kijken met ene PS2 erin die aardig wat ruimte vraagt en de airflow in je kast belemmert. Ook kun je in dat geval je PS2 niet zomaar ff uitschroeven en ergens mee naar toe nemen. Dan zou je een 2de PS2 moeten kopen.

Ik zou er niet aan beginnen. Maar dromen zijn niet de wereld uit dus succes.

Laatst bewerkt:
of een oudelaptop kopen met 15 / 17'' en dan bouw je hem daar in en heb je ook een scherm als je er wat verstand van hebt (heb ik dan niet hé)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan