(PS2) Need For Speed Most Wanted (slecht beeld)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mofo

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2001
Berichten
137
Hallo allemaal,

Vanmiddag heb ik wat 2 oudere games binnengekregen met de post waarvan eentje Need for Speed Most Wanted.

Ik keek erg uit naar NFS Most Wanted maar het beeld valt verschrikkelijk tegen, het is heel erg korrelig. Laatste tijd Ridge Racer 5 gespeeld die zelfs nog 4 jaar langer uit is, heeft nog beter beeld.

Dus ik denk dat er iets niet goed is en ik las ook iets in de manual van NFS, namelijk het volgende: Als je speelt met een PS2 uit de SCPH-30000 of SCPH-50000 serie, dan raden we je aan de installatie-instructies te lezen die bij de console horen.

Ik heb gekeken achter mijn ps2 en ik heb dus serie nummer: SCPH-30004, ik val dus in de prijzen denk ik zo :confused:

Nou kan ik dus natuurlijk het boekje van mijn PS2 niet meer vinden, en het is mij ook niet duidelijk wat ik dus zou moeten doen? Ik neem aan dat ze dus iets bedoelen met het beeld want het is werkelijk niet om aan te zien terwijl andere games gewoon heel goed beeld geven.

Weet iemand raad voor me? en hoe ik dit op kan lossen want als het blijft zoals nu dan kan deze game in de prullenbak :(

Ik hoop iets te horen,

EDIT: Dit is geen omgebouwde ps2 trouwens.

Gr Mofo
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan