Ps2 ombouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoek eens op het internet naar Swapmagic, dan kun je backups spelen zonder om te bouwen. Hoewel ik zelf liever voor de ombouw gekozen heb.

zoek eens op het internet naar swapmagic, dan kun je backups spelen zonder om te bouwen. Hoewel ik zelf liever voor de ombouw gekozen heb.

ik heb swapmagic gedownload, maar werkt het wel,als ik het op dvd brand, want dan moet je een kopie van swapmagic gebruiken om een game kopie te spelen???????

ik heb swapmagic gedownload, maar werkt het wel,als ik het op dvd brand, want dan moet je een kopie van swapmagic gebruiken om een game kopie te spelen???????
Ik zou Memor32 gebruiken, SwapMagic moet je kopen want die kun je natuurlijk niet als kopie draaien, of je laat hem ombouwen bij bijv *knip* door er een modchip in te laten zetten.
Allemaal geen ervaring mee dus ben niet aansprakelijk voor eventuele schaden aan je ps2.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je heel handig met een soldeerboutje bent, zou je het zelf kunnen doen. Je moet dacht iets van 21 mini draadjes op de printplaat solderen. Ik dacht dat er bij Swapmagic is geleverd werd, waardoor je de cd/dvd kunt wisselen. Je moet eerst met Swapmagic opstarten en daarna de backup erin doen, zonder dat de PS2 restart. IS een van de redenen waarom ik toen de tijd mijn PS2 heb laten ombouwen.

mmh ik had hem al een keer bijna softwarematig omgebouwt maar toen kwam ik er achter dat er 75%kans was dat het ding naar de knoppen was dus..... maar als ik jou was zou ik hem zo houden:thumb:

mmh ik had hem al een keer bijna softwarematig omgebouwt maar toen kwam ik er achter dat er 75%kans was dat het ding naar de knoppen was dus..... maar als ik jou was zou ik hem zo houden:thumb:

als er 75% kans is dat het kapot gaat dan ga ik het niet doen, dat zou dom zijn.....

en daarom heb ik het niet gedaan maar je kan hem wel hardwarematig doen.. maar daar heb ik mij niet in verdiept

ik heb me ps2 wel omgebouwd handmatig. Je kunt dit zelf doen d.m.v 2 onderdeeltjes die je er inzet, is even prutsen 2 minuutjes werk en het werkt. Ik heb het nu al een jaar. Kost ongeveer 40 euro maar is zeker het geld waard. http://www.ombouwnederland.nl

kan iemand mijn helpen?

ik heb een spel gedownload voor de PS2
later kwam ik er achter dat je geen spellen kon downloaden voor de PS2.
kan iemand mijn meschien helpen?

Alvast Bedankt!:thumb:

@loligeik
Welkom op Helpmij
Geen ouwe koeien uit de sloot halen hè en graag zelf een nieuwe vraag stellen in je eigen topic.
Slotje.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan