meesternadim
Banned
- Lid geworden
- 24 nov 2008
Hoe kun je ps2 softwarematig ombouwen???
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zoek eens op het internet naar swapmagic, dan kun je backups spelen zonder om te bouwen. Hoewel ik zelf liever voor de ombouw gekozen heb.
Zoek eens op het internet naar Swapmagic, dan kun je backups spelen zonder om te bouwen. Hoewel ik zelf liever voor de ombouw gekozen heb.
Ik zou Memor32 gebruiken, SwapMagic moet je kopen want die kun je natuurlijk niet als kopie draaien, of je laat hem ombouwen bij bijv *knip* door er een modchip in te laten zetten.ik heb swapmagic gedownload, maar werkt het wel,als ik het op dvd brand, want dan moet je een kopie van swapmagic gebruiken om een game kopie te spelen???????
mmh ik had hem al een keer bijna softwarematig omgebouwt maar toen kwam ik er achter dat er 75%kans was dat het ding naar de knoppen was dus..... maar als ik jou was zou ik hem zo houden:thumb:
ik heb me ps2 wel omgebouwd handmatig. Je kunt dit zelf doen d.m.v 2 onderdeeltjes die je er inzet, is even prutsen 2 minuutjes werk en het werkt. Ik heb het nu al een jaar. Kost ongeveer 40 euro maar is zeker het geld waard. http://www.ombouwnederland.nl
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.