ps2 online met laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0556

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Berichten
701
hallo,

hoe moet ik online op mijn playstation 2 met mijn laptop (die is verbonden met het internet met wifi)?
op youtube staat dat dat kan, maar ik vind het ingewikkeld daar.
weet iemand hoe dat moet?

alsvast bedankt!

mvg Tom
 
Ik zelf heb dit eens gedaan met de pc van een vriend waar ik bleef logeren.
Het is best wel simpel maar ik deed het met de ps3 dus ik weet niet of het met de ps2 ook gaat :confused:

Maar ik zal je de stappen uitleggen. (ik werk met vista dus als je xp hebt moet je even kijken maar als je win7 hebt zijn het dezelfde stappen).

Allereerst heb je een ethernet kabel nodig dus als je die niet hebt moet je eentje krijgen.
als je dat hebt sluit je die allereerst eens aan op je pc dus van je pc naar de ps2 met een ethernet kabel verbinden.

Als je dat allemaal hebt gedaan ga je naar > Configuratiescherm > Netwerkcentrum > Dan duw je op status weergeven bij de naam van je connectie. > Eigenschappen > Delen > Dan vink je daar aan (andere gebruikers mogen verbinding maken via de internetverbinding van deze computer > Als je dat gedaan hebt moet je de opties opslaan. MAAR als het gaat en er komt een optie te staan om LAN of DRAADLOOS te selecteren pak je LAN.

Oke ben je zover en je hebt het allemaal gedaan verbreek je even de verbinding en dan start je hem weer.
Nu moet je checken of hij het doet op je ps2 zoniet dan kan ik niet veel meer inbrengen maar bij mijn ps3 is het gelukt dus is het het altijd natuurlijk waard om te proberen.

Veel suc6 en met Mvg, Tim:thumb:
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor de reactie :thumb: ik ga het zo snel mogelijk uitproberen, mocht er iets zijn dan zeg ik het wel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan