PS2, PS3 of 360 kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lhuntux

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2008
Oi oi!

Wel, m'n PlayStation 2 is al een jaartje naar de vaantjes dus ik dacht eens een nieuwtje aan te schaffen. Nu heb ik heb probleem dat ik zit te twijfelen tussen:

1. PlayStation 2 pakket (da's maar 150 euro voor PS2, 2 consoles en nog wat spelletjes),

2. Xbox 360 en

3. PlayStation 3.

Ik wil liefst niet te veel geld uitgeven aan de console, dat geef ik liever aan spelletjes uit. Ik wil ook graag met 4 personen kunnen spelen en de graphics, die mogen wel mooi zijn maar liever heb ik een goede gameplay. Ik wil ook niet te veel te kampen hebben met lege batterijen etc etc.

Geef me jullie mening! Thanks Yous already

ik zou zelf persoonlijk voor de X-box 360 kiezen, ik speel het heel vaak bij mates en ben er echt tevreden over zelf heb ik een playstation 2 maar doe er eigenlijk nauwelijks iets mee.

Wat is er beter aan een Xbox 360 dan een PlayStation 2?

PS2 kan je niet met 4? (Alleen met een 'boomerang' heb ik gehoord, kan dat?)

Xbox 360 betere graphics? (Of hangt dat van het spel af?)

xbox 360 heeft betere graphics ja

ik denk ook dat het 'live' dus tegen andere online beter uitgewerkt is dan bij de ps2 maar dat weet ik verder niet echt

Omdat je ervoor moet betalen?

Ik speel wel graag online maar als je ervoor gaat moeten betalen, vind ik toch wel dat dat erover gaat

Je zou je xbox 360 dan ook om kunnen laten bouwen, dan kan je spellen van internet downloaden. Dit is naar mijn weten wel illegaal, dus niet echt aan te raden.

te koop

te koop playstation 2 met 15 spellen bij m'n zoon.

De online gameplay is bij de PS3 gratis. Tevens kun je 7 controllers aanmelden op de console. De controllers werken via Bluetooth.

Ik heb een vriend met ze alledire dus Xbox 360 + PS3 + PS2 maar hij vind de x-box 360 toch het lekkerst omdat de live functie beter is dan de van de PS3 maar dat verschilt per persoon.

Maar ik vind dat je voor live moet betalen eigenlijk wel een beetje tever gaan:) maar mischien heb je dat er voor over :)

Waarom plaats je dat hier?
Hij vraagt er niet om en je geeft heel weinig info.

Hij vraagt er wel om.

Ik wil liefst niet te veel geld uitgeven aan de console, dat geef ik liever aan spelletjes uit.

Nou 2e hands is goedkoper en er zijn 15 spellen.

Hallo,

In jou geval zou ikzelf voor de PS3 gaan, ook omdat je voor de online mode niet hoeft te betalen, maar ook omdat je op de PS3 je oude PS2 games nog kan spelen. Wel heb je hier geloof ik een speciale versie voor nodig van de PS3 (ik geloof de 60GB versie, verbeter me als ik het fout heb :D) Hopelijk heb je hier wat aan.

Groetjes!

klopt tegewoordig kun je alleen de 40GB versie van de ps3 kopen.En die speelt helaas geen ps2 spellen af alleen ps1 spellen en natuurlijk ps3 spellen.En bovendien is de ps3 de enige console die een blueray speler heeft.De graphics trouwens zijn ook mooi van de ps3.:)

Xbox 360 Online kost geld
1 maand 5 euro (Kan je niet in de winkel kopen)
3 maanden 20 euro ( Kan je kopen in de winkel)
1 jaar 60 euro ( Kan je in de winkel kopen)

Als je je Xbox Ombouwt kan je niet meer online spelen.

Er zijn ook plekken waar je voor €35/€40 13 maanden Xbox Live kan kopen.
Verder is de online functie van de Xbox360 superieur aan die van de PS3.
Als je veel vrienden heb met een Xbox360 moet je er zelf ook een kopen, er is tegenwoordig al een Xbox360 voor €149! Je heb dan alleen geen harde schijf dus kan je geen demo's downloaden... voor €199 heb je een versie met 60GB hardeschijf.

Ook binnenkort in de herfst vakantie komt de nieuwe update waar mee je meer dan 2 mensen in een chat kunt praten met de headset.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan