PS2 spellen branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

MoeiLuKu

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2003
hallo, ik had een aantal playstation 2 spellen gedownload (.rar of .zip) en deze uitgepakt. Hoe moet ik nu de cd branden zodat mijn omgeboude playstation deze spellen kan lezen. Als ik de uitgepakte bestanden brand als een data cd werkt het niet. En als ik van die bestanden 1 image maak (.mdf) en dan als image brandt dan werkt het ook niet!PLease help me

Wat voor een bestand (of bestanden) heb je als je de boel hebt uitgepakt? En hoe groot is alles bij elkaar?

Wat is image .mdf van welk programma is dat?

Wat voor extensie heeft het bestand als je het uit .rar of .zip hebt gepakt?

* 001-bestand tot 022-bestand
* Ms-info document
* sfv bestand

Het geheel is 401 Mb

Mdf bestand (image) is van het programma Alcohol 120 percent.

Dan kan je het toch ook met Alcohol 120% branden?
Normaal moet je een image van een Playstation(2) branden met het programma waarmee die gemaakt is.

ja dat heb ik gedaan!!! Ik heb dus een image gemaakt met alcohol 120% en daarmee ook gebrand als image Maar mijn ps2 geeft aan dat hij de cd niet kan lezen

als k het goed heb dan heb je daar een speciale programma voor.

Zit er een (illegale) chip in je PS2, ook wel aangeduid met "omgebouwd". Als die er niet in zit kan hij niets met kopieën.

owhzz weet jij welk programma dat is?? en waar ik die vandaan kan plukken??

Op een amerikaanse forum zei een persoon dat ik het sfv bestand moest uitpakken. Maar dat is niet mogelijk het is al uitgepakt en is 1 kb groot

Als je PC niet is omgebouwd kan je het spelen van kopieën gewoon vergeten.

Edit: Een chip is een stukje hardware dat je moet inbouwen.

ja die chip zit erin en het werkt. want ik heb al een aantal spellen gekocht bij die persoon en die werken gewoon perfect. Die persoon wil alleen niet doorgeven hoe hij ze brandt. Ik wil het zelf kunnen want dat scheelt me een hoop geld

Volgens mij mankeert er iets aan het bestand dat je hebt gedownload.

ja ik weet het ook niet. Ik baal er wel van. had gehoopt dat het me zou lukken maar helaas!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan