PS2 spellen branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

WildBerry

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2007
Heej hoi,

Ook nog eens nieuw hier, en gelijk maar een vraag stellen, haha :D

Ik heb een spel gedownload voor me PS2, en uitgepakt. Nu staan er 2 bestanden in de nieuwe map. Een .ISO bestand, en een .MDS bestand.

Hoe moet ik dit branden met Alcohol 120% ? En moet dat MDS bestand er bij op of alleen de ISO?

Alvast bedankt!

Naar mijn idee, moet je een image branden, dus de iso.

Alle andere bestanden zijn "gekoppeld"aan dit iso bestand.

De mds is de informatie file van de iso. Als je met alcohol de mds bestand aanwijst zal hij de iso bestand zonder problemen branden.

Het is me gelukt. Maar hoe moet je .BIN bestanden branden, of ken dat niet?

Met alcohol kan je alle image bestanden wel branden. Als er bij de bin geen andere bestand zit kan je met alcohol ook de bin file aanwijzen en deze laten branden.

Ik heb van de week een .BIN file gebrand met Alcohol 120%, en wou em afspelen op me PS2, maar toen gaf ie aan dat de disc niet kon worden afgespeeld. Wat doe ik dan verkeerd?

Dan heb je een verkeerde instelling gebruikt. Zat er geen .cue bestand bij?

Als er een CUE bestand bij zit, deze selecteren met Alcohol120%, daarin staan brand gegevens.

PS is je PS2 wel omgebouwd?

Bij Alcohol 120% geeft ie ook alleen maar het .cue bestand aan. Enja lage snelheid brand ik altijd, dat geeft ie vanzelf aan, 4 of 8 speed branden, hoger kan niet.

Ik heb het cue bestand geselecteerd, en die wil ik dan op 4 speed branden. Maar dan geeft Alcohol 120% aan dat er geen DVD in zit. Hoedat zo?

Sorry voor de lastigheid op de zondagmorgen ^^ :o

Staat wel je brander geselcteerd in Alcohol120%? Ander merk dvd geprobeerd?

PS vragen staat hier vrij, daarom is Helpmij opgericht.:)

Je kan het ook met Nero proberen, die kan ook cue en bin bestanden branden.

volgens mij moet je meestal het grootste bestand branden in geval van images files.Maar ik weet niet zeker of dit klopt in mijn geval wel

@Wezl,

het heeft geen zin om te reageren in een topic die al een aantal maanden oud is.

Daarbij willen sommige brand programma's, dat je juist het kleinste bestand selecteerd. Hierin staan brand gegevens. Het programma vind dan het grote bestand dat erbij hoort. Uiteraard moet deze wel in dezelfde map staan.

Als je een illegaal spel (niet gekocht) wil spelen moet je eerst 5 sec. een legale cd in doen ..gauw eruit halen en de illegale erin douwen.

=Tjeenb;2095281]Als je een illegaal spel (niet gekocht) wil spelen moet je eerst 5 sec. een legale cd in doen ..gauw eruit halen en de illegale erin douwen.

Als je de legale cd hebt, waarom zou je dan een illegale versie willen?

:shocked:

Als je de legale cd hebt, waarom zou je dan een illegale versie willen?

:shocked:
Om te swappen. Je gebruikt een orginele game om de opstart in te laden. Je kunt een andere game gebruiken dan waar je een kopie van hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan