ps2 spelletjes downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

tom ict

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2008
hey
ik heb een ps2 en vraag me af of ik spelletjes kan downloade en op dvd zetten
om vervolgens te kunnen spelen:confused:

tom,

Ombouwen kan alleen maar met een chip in laten bouwen. Je kan ook Swapmagic gebruiken, hiervoor hoeft de PS2 niet omgebouwd te worden. Mijn voorkeur gaat uit naar een ombouw chip. Waar je dat kan doen moet je helaas zelf even gaat uitzoeken. Het ombouwen is nog steeds bij de wet niet toegestaan.

Ombouwen kan alleen maar met een chip in laten bouwen. Je kan ook Swapmagic gebruiken, hiervoor hoeft de PS2 niet omgebouwd te worden. Mijn voorkeur gaat uit naar een ombouw chip. Waar je dat kan doen moet je helaas zelf even gaat uitzoeken. Het ombouwen is nog steeds bij de wet niet toegestaan.

hey,
kan ik die schip er niet zelf inbouwen je hoeft mij alleen te zegge hoe het moet en welke chip ik nodig heb;)

Zul je zelf even moeten zoeken. Ik kan je wel vertellen dat je het niet "even" inbouwd. Zijn dacht ik iets van 21 hele dunne en kleine draadjes die je moet solderen op de printplaat en chip.

Zul je zelf even moeten zoeken. Ik kan je wel vertellen dat je het niet "even" inbouwd. Zijn dacht ik iets van 21 hele dunne en kleine draadjes die je moet solderen op de printplaat en chip.

ja ik denk niet dat ik dat wel kan is er dan geen andere uitweg

Je kan dit toch ook gwn via *KNIP* ?? of niet dan? en dan op cd zette dat ie dat dan leest

Misschien ben ik wel gek hoor maarja xD ik had zoiets gehoord :evil:

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenstaande bericht aangepast. Daarbij hoef je geen oude topics naar boven te halen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan