ps2 stopt met kopies spele help

Status
Niet open voor verdere reacties.

shadowers

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2006
kijk ik heb mijn ps2 zo'n 2 jaar gelede omgebouwd en alles werkte prima tot ongeveer een maand of zo gelede en het stopte met kopies afspele en import spelen

kan iemadn me vertelle warrom

Dan kan de lenskop vuil zijn of de speler is aan vervanging toe

Dan kan de lenskop vuil zijn of de speler is aan vervanging toe

srry ik ben een noob in dit soort dingen kunt u mij pleaser evrtellen hoe ik het moet schoon maken want als ik iets stuk maak is eht hel *****, ik had de ps2 gekocht toen eht nog ultra duur was

De PS2 moet je open schroeven, dan kom je nog een afdekplaatje tegen, daaronder zit de lens. Deze voorzichtig schoonmaken met een wattestaafje en apothekers alcohol. Je kan ook eerst een reinigings cd proberen, hier zitten haartjes op, die de lens schoon veegt.

Het kan ook de laser afstelling zijn, die je probleem verookzaakt.

bedankt

De PS2 moet je open schroeven, dan kom je nog een afdekplaatje tegen, daaronder zit de lens. Deze voorzichtig schoonmaken met een wattestaafje en apothekers alcohol. Je kan ook eerst een reinigings cd proberen, hier zitten haartjes op, die de lens schoon veegt.

Het kan ook de laser afstelling zijn, die je probleem verookzaakt.

ikz al mijn best doen en kom erop erug als ik wat wil wete/fout gaat.

Indien de PS2 is voorzien van een chip, en dan doel ik op de eerdere versie's, heb je kans op laserbeschadiging.
Bij de nieuwere chips, zit een laserbescherming bij.

Indien de PS2 is voorzien van een chip, en dan doel ik op de eerdere versie's, heb je kans op laserbeschadiging.
Bij de nieuwere chips, zit een laserbescherming bij.
Dat gaat alleen op voor de dunnere Playstation 2 versie, die hebben een laser bescherming nodig. De oude dikke Playstation 2 niet. Dat is ook de reden, dat het ombouwen van de dunnere in de meeste gevallen duurder is.

Dat gaat alleen op voor de dunnere Playstation 2 versie, die hebben een laser bescherming nodig. De oude dikke Playstation 2 niet. Dat is ook de reden, dat het ombouwen van de dunnere in de meeste gevallen duurder is.

Vorige week mijn ps2 om laten bouwen. Prijs voor de dunne was 10 euro goedkoper.

Matrix Infinity
Die heb ik ook, maar ik gaf met de dagprijs aan, dat het de ombouw prijs bepaalt.
winksmiley02.gif

Laatst bewerkt:
hmm

nou ikd eed wat u zei maar niks hij speelde alleen mijn normale spellen af in 1 keer zonder steeds weer opnieuw aan uit te doen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan