Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat is de speler??Dan kan de lenskop vuil zijn of de speler is aan vervanging toe
De dvd-rom die in de Playstation 2 zit.wat is de speler??
ok dan weer wat geleerd of ik er wat aan heb weet ik niet maar tog handig om te wetenDe dvd-rom die in de Playstation 2 zit.![]()
Dan kan de lenskop vuil zijn of de speler is aan vervanging toe
De PS2 moet je open schroeven, dan kom je nog een afdekplaatje tegen, daaronder zit de lens. Deze voorzichtig schoonmaken met een wattestaafje en apothekers alcohol. Je kan ook eerst een reinigings cd proberen, hier zitten haartjes op, die de lens schoon veegt.
Het kan ook de laser afstelling zijn, die je probleem verookzaakt.
Dat gaat alleen op voor de dunnere Playstation 2 versie, die hebben een laser bescherming nodig. De oude dikke Playstation 2 niet. Dat is ook de reden, dat het ombouwen van de dunnere in de meeste gevallen duurder is.Indien de PS2 is voorzien van een chip, en dan doel ik op de eerdere versie's, heb je kans op laserbeschadiging.
Bij de nieuwere chips, zit een laserbescherming bij.
Dat gaat alleen op voor de dunnere Playstation 2 versie, die hebben een laser bescherming nodig. De oude dikke Playstation 2 niet. Dat is ook de reden, dat het ombouwen van de dunnere in de meeste gevallen duurder is.
Dat is dan nieuw voor mij. Kan aan het soort chip liggen en de dagprijs.Vorige week mijn ps2 om laten bouwen. Prijs voor de dunne was 10 euro goedkoper.
Dat is dan nieuw voor mij. Kan aan het soort chip liggen en de dagprijs.
Die heb ik ook, maar ik gaf met de dagprijs aan, dat het de ombouw prijs bepaalt.Matrix Infinity
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.