ps2 toetsenbord is dood na blutooth installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

henryy

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2003
Berichten
509
hallo beste HMers

ik heb een bluetooth toetsenbord geïnstalleerd maar die gaf veel verkeerde letters. En nu wil ik mijn trouwe ps2 bordje aansluiten en wordt niet meer herkend! En doet niks dus. Een Russisch toetsenbord slingert hier met usb en die doet het wel. Maar is niet ideaal.

Twee vragen --waarom doet die blutooth verbinding het zo slecht en vooral hoe krijg ik mijn toetsenbord ps2 er weer op_ Herstarten heb ik al gedaan geen resultaat

hoi jongens, het toetsenbord ps2 doet het weer, na weer een keer herstarten. Maar ik ben nog nieuwsgierig naar wat jullie denken waarom het bluetooth bordje zo slecht verbinding geeft. Eigenschappen van het toetsenbordje : werkt correct. Wat kan dat zijn?

Ik heb win 7 trouwens.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Fijn dat het ps 2 toetsenrbordje weer werkt:thumb: maar heb toch even je twee berichten samengevoegd je weet dat je een bericht kan aanpassen. Succes met je vraag:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Wat je bluetooth toetsenbord betreft: Heb je obstakels tussen de zender/ontvanger en het toetsenbord? Zelf heb ik namelijk met behulp van een verlengkabel de ontvanger boven op het bureau liggen omdat ik ook geen goed signaal had wanneer de ontvanger achter in de pc zat.
 
dank voor je antwoord. er is een mini-blu-t.. usb stekkertje van cambridge en dat zit aan de voorkant van de computer op de grond. ik werk op de tafel erboven. als ik het TB erbij houd heb ik geen beter resultaat. Is het iets met protocolfout of driver verkeerd, kan dat? want op mijn galaxy note werkt het TB wel correct
 
Als je nog niet de drivers van het bluetooth usb-ontvangertje hebt geïnstalleerd, maar deze gewoon door Windows automatisch hebt laten installeren, dan is het zeker de moeite waard om dat alsnog te doen. Dat kan de aansturing zeker ten goede komen.
 
waar vind je die drivers . ik durf het niet goed dat downloaden van onbekende sites wat zou jij aanraden?
 
heb je toevallig een typenummer van het ontvangertje?
 
ik heb een bluetooth toetsenbord geïnstalleerd maar die gaf veel verkeerde letters
Verkeerde letters in welke sfeer? In de sfeer van verkeerde toetsenbordindeling actief op dat moment (bijv. dat shift-f2 een " oplevert ipv. een @, dus dat blijkbaar is overgeschakeld van Verenigde Staten (Internationaal) naar Nederlands toetsenbordindeling)?

Ik vraag dit omdat alle oplossing gericht lijken op Bluetooth communicatie-problemen terwijl mogelijk er iets heel anders aan de hand is...

Natuurlijk kan het niet zo zijn dat een s wisselend een s en p oplevert of zoiets, in dergelijke gevallen is er wél een communicatieprobleem (of een fysiek probleem met het toetsenbord zelf).

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Scherp Tijs, ik had een beetje er overheen gelezen dat de letters/tekens verkeerd zijn.

@ TS: is het nu een verbindingsprobleem of krijg je enkel verkeerde letters/tekens?
 
er is een communicatie- een overdrachtsprobleem. ik begrijp dat je denkt aan andere TB-indelingen. Maar nee, hij geeft bijvoorbeeld 6 als ik op b druk en andere vreemde misslagen. Soms correct, en de helft verkeerd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan