Ik heb zojuist servicepack 2 geinstald maar toen deed mijn compi het niet meer ik heb toen herstelfunctie gebruikt en heb mijn compi terug gezet naar 1 september maar toen wilde hij niet meer opstarten. Hij mist namelijk winsrv dit heb ik terug gezet maar krijg nog steeds dezelfde melding. Daarna heb ik met de functie R van mijn orginele Windows CD geprobeerd om Windows te herstellen, maar hij vraagt dan om het administrator password. Wat is dit en hoe kom ik hier aan; of hoe kan ik dit omzeilen?
Om toch op mijn computer te komen heb ik Windows opnieuw geinstalleerd op een andere directory, maar nu zijn natuurlijk al mijn programma niet meer geinstalleerd.
Ik kan er wel bij komen maar wil ze graag geinstalleerd hebben. HELP!!!!!!!!!!!:evil: :evil:
Om toch op mijn computer te komen heb ik Windows opnieuw geinstalleerd op een andere directory, maar nu zijn natuurlijk al mijn programma niet meer geinstalleerd.
Ik kan er wel bij komen maar wil ze graag geinstalleerd hebben. HELP!!!!!!!!!!!:evil: :evil: