hallo, gister avond was ik cod Black Ops (MP) aan het spelen, en mijn ps3 bleef 5 keer achter elkeer hangen, (eerder ook al paar keer, maar niet 5 keer) frees screen ofzo. ik heb wel nog beeld, maar kan helemaal niks meer, ook niet terug naar ps3 menu,(als ik de PS knop op mijn controller in druk doet hij ook niks) ik moet de ps3 dan opnieuw opstarten.
maar wat ik ook beetje vaag vind dat hij geen melding geeft(heb hem wel eens 20 minuten zo laten hangen maar geeft nog steeds geen melding). en ik heb deze net ps3 net nieuw met sinterklaas gekregen,
kan iemand mij wat raad plegen? ofs zal ik gewoon terug na de winkel gaan om hem om te ruilen wand ik vind dit niet kunnen bij een splinter nieuwe ps3 van nog geen 2 weken oud.
M.v.g. Dylan.
maar wat ik ook beetje vaag vind dat hij geen melding geeft(heb hem wel eens 20 minuten zo laten hangen maar geeft nog steeds geen melding). en ik heb deze net ps3 net nieuw met sinterklaas gekregen,
kan iemand mij wat raad plegen? ofs zal ik gewoon terug na de winkel gaan om hem om te ruilen wand ik vind dit niet kunnen bij een splinter nieuwe ps3 van nog geen 2 weken oud.
M.v.g. Dylan.