ps3 blijft hangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dylan19

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2010
hallo, gister avond was ik cod Black Ops (MP) aan het spelen, en mijn ps3 bleef 5 keer achter elkeer hangen, (eerder ook al paar keer, maar niet 5 keer) frees screen ofzo. ik heb wel nog beeld, maar kan helemaal niks meer, ook niet terug naar ps3 menu,(als ik de PS knop op mijn controller in druk doet hij ook niks) ik moet de ps3 dan opnieuw opstarten.
maar wat ik ook beetje vaag vind dat hij geen melding geeft(heb hem wel eens 20 minuten zo laten hangen maar geeft nog steeds geen melding). en ik heb deze net ps3 net nieuw met sinterklaas gekregen,
kan iemand mij wat raad plegen? ofs zal ik gewoon terug na de winkel gaan om hem om te ruilen wand ik vind dit niet kunnen bij een splinter nieuwe ps3 van nog geen 2 weken oud.

M.v.g. Dylan.

Mee terug naar de winkel gaan.

Je zou ook nog een update kunnen proberen. (mits je dat nog niet gedaan hebt)

Mits het spel ook origineel is dan zou ik zeker terug gaan naar de winkel. Ik zou zelf niet proberen te updaten, dan kunnen ze er misschien over vallen dat het door een "foutieve" update komt.

Bonnetje pakken, doosje weer vullen en terug wandellen naar de winkel.

grtjs jjw

Mits het spel ook origineel is dan zou ik zeker terug gaan naar de winkel. Ik zou zelf niet proberen te updaten, dan kunnen ze er misschien over vallen dat het door een "foutieve" update komt.

Bonnetje pakken, doosje weer vullen en terug wandellen naar de winkel.

grtjs jjw

oke bedankt, dan ga direct terug na de winkel,
maar ik wil wel een andere, niet dat ze dalijk eerst gaan nakijken ofzo, daar wil ik niet aan meewerken, ik wil gewoon een nieuwe:d

heb wel geupdate ja op het begin maar daar zal probleem denk het niet liggen.
en ja alles is orgineel

In theorie mag het zeker niet aan de update liggen, deze worden door Sony zelf gemaakt en heb nog niet iemand gehoord die een "defecte" update kreeg. Daarbij dan zou de PS3 al moeten stuk lopen bij het in gebruik nemen. Dus bijvoorbeeld alleen al het aan zetten.

grtjs jjw

In theorie mag het zeker niet aan de update liggen, deze worden door Sony zelf gemaakt en heb nog niet iemand gehoord die een "defecte" update kreeg. Daarbij dan zou de PS3 al moeten stuk lopen bij het in gebruik nemen. Dus bijvoorbeeld alleen al het aan zetten.

grtjs jjw

ligt niet aan de ps3 maar aan het spel zelf, ik heb deze topic ook op tweakers.net gezet, en die vertellen dat er vandaag een update komt voor Cal of duty black ops op ''alleen de'' ps3, dat met deze update vooral het vastlopen van de game op de ps3 moet verhelpen, omdat meerde hebben geklaagt dat black ops niet goed werkte op de ps3.
ik wacht nu af tot vanavond de update beschikbaar is en dan kijken of het probleem is opgelost.

sjongejonge, nu blijkt dat deze nieuwe patch die vandaag is gekomen nog niet goed te zijn, dus ze zijn weer bezin aan een nieuwe patch 1.05 die eind deze week weer moet komen, egt belachelijk

Ach first person shooters op een console zijn toch bagger ;)

hehe nee, COD BO heeft gewoon nog veel kuren / ziektes.
Is op de PC variant ook

haha, is zeker niet bagger, zelf speel ik liever shooters op consoles, heeft wel wat meer als op pc vind ik, maar ieder zijn eigen mening

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan