Hallo ik heb een vraag.. ik wil graag op mijn HD tv mijn ps3 beeld capture ( ik bewerk het beeldmateriaal ) hiervoor wil ik iets waarmee ik het makkelijk kan filmen. ik heb zelf een Envivo VHS to DVD maker thuis en daarmee is het ook mogelijk om ps3 beeld te capture heb ik gehoord..
Maar is het mogeljik om het beeld zeg maar op te slaan en later te openen op de pc zodat ik HD filmpjes heb?? En hoe duur zou zoiets kosten + waar kan ik het kopen.
Ik weet nog niet zeker hoeveel geld ik wil besteden.
Dank u,
-------------------------------------------
Edit ( ofzo ): Ik heb net iets gezien genaamd de Happauge Hd Pvr maar dat is vrij prijzig.. zijn er ook goedekopere van hetzelfde merk die HD kan opnemen?? En hoe werkt dit precies.. moet de Hauppauge zijn aangesloten op je Tv en je pc?
Dank u,
Maar is het mogeljik om het beeld zeg maar op te slaan en later te openen op de pc zodat ik HD filmpjes heb?? En hoe duur zou zoiets kosten + waar kan ik het kopen.
Ik weet nog niet zeker hoeveel geld ik wil besteden.
Dank u,
-------------------------------------------
Edit ( ofzo ): Ik heb net iets gezien genaamd de Happauge Hd Pvr maar dat is vrij prijzig.. zijn er ook goedekopere van hetzelfde merk die HD kan opnemen?? En hoe werkt dit precies.. moet de Hauppauge zijn aangesloten op je Tv en je pc?
Dank u,
Laatst bewerkt: