Ps3 controller

Status
Niet open voor verdere reacties.

Grtjn

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2011
Hallo mensen,

Weet iemand ook of je een ps3 case ergens kunt kopen?
Mijn controller is namelijk beetje ruim de schroefjes zijn eruit gebroken.
Ik wil het controller systeem overzetten op een nieuwe case weet iemand waar je die kunt kopen?

Als iemand het weet snel reageren:thumb:

Alvast bedankt!

hé bedankt voor je snelle reactie, ik had even previeuw gelzen op[ de site wat mensen ervan vonden er ws een nederlander die er had besteld en hij was al 30 dagen aan het wachten.
Maar sommige zeggen dat ze eht fantastisch vinden dat ze het zo snel hebben gekregen

Je moet er minimaal 10 bestellen ik heb er maar 2 nodig

Ik heb op die site zelf een controller besteld nadat mijn controller stuk ging (iets te entouchiast fifa) en ik ben hardstikke tevreden, en volgens mij hoef je er niet minimaal 10 te kopen hoor. :thumb:

Tof.. tja i got the same problem was boos omdat iets niet lukte en zitten er scheuren in mijn 2e controller dammit wat zijn die dingen hard:)
maar goed hij ging mijn hele slaap kamer door.

Nu even terzaken hoelang moet je wachten op de bestelling en betaal je ook verzendkosten?

De verzenkosten zijn gratis, maar het duurt wel 10 tot 15 dagen tot dat het binnen komt, als ik je een tip kan geven is het ook aan te raden om op die site een volledig nieuwe controller te kopen voor maar 17 euro deze controllers werken en voelen precies het zelfde als de sony dinge.
maar als jij het alleen die case nodig heb zal ik dat doen.

het electronica in de controllers zijn wel goed ik heb alleen die case nodig ik zet alles over
10 a 15 dagen is wel goed zolang ze maar komen, waar komen ze eigelijk weg china?

waar het van daan komt weet ik niet precies maar de site is wel te vertrouwen en als je toch liever een nL site hebt google je gewoon verder! :thumb:

ik ben bijna de hele middag wezen google als ik het zoek vind ik alleen maar van dat silliconen rommel

He SO14, die site die ik van jouw had gekregen voor het bestellen van die controller cases ik kan niks bestellen.
Ik heb een account gemaakt en wil betalen gaat ie naar de inlog systeem wil ik inloggen gaat hij niet verder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan