Ps3 en HDMI aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

LuukJansen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 aug 2012
Hoi,
Ik heb ook een soort van probleem..
We hebben 3 goede televisies thuis, 1 daarvan is nog oud en daar kan je geen HDMI opnhebben, op de andere twee wel. Nu is het zo dat ik de PS3 altijd aan had gesloten op de oudere tv. Nu hebben we sinds kort KPN en zit er in elk kastje voor de tv een HDMI kabel in. Dat had ik dus op de PS3 uitgeprobeerd en met mooi beeld als resultaat. Maar nu wil ik de PS3 aansluiten op de oudere tv en krijg ik geen beeld meer..
Weet iemand hoe ik dat kan terugzetten of weet iemand hoe het komt?
Alvast bedankt,

Luuk.

Volgens mij moet je je ps3 aanzetten maar de power knop ingedrukt houden tot je beeld ziet en 2 of 3 keer een piep hoort.
Is voor mij een paar jaar terug dus weet niet of dit helemaal juist is...
Voortaan kan je beter een nieuw topic starten.
Want nu komt je probleem niet op de hoofpagina te staan... Dus de kans dat je geholpen word is nu veel kleiner!

Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij...:thumb:

Ik heb je vraag een eigen plaats gegeven. Zoals je gelezen hebt in de huisregels,waar je zojuist mee accoord gegaan bent, is het niet de bedoeling om je vraag in andermans topic te plaatsen. Tevens was dat topic 3 jaar oud.

Succes met je vraag.

Ik weet de oplossing, sluit je ps3 eerst aan op de tv met HDMI, je start hem op etc. Daarna ga je naar instellingen, dan beeldscherminstellingen. Klik je vervolgens op instellingen video-uitvoer. Kan je klikken op welke je wil. Ik heb hem zelf op HDMI staan, maar de kabel die normaal meegeleverd is moet je kiezen voor AV MULTI/ SCART. Succes

Is deze vraag inmiddels al opgelost?

Je moet gewoon je PS3 aanzetten, en tijdens het opstarten de aan/uitknop inhouden totdat je een piepje hoort.
Op deze manier reset je de beeld instellingen, vervolgens krijg je weer beeld.

Veel game plezier ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan