PS3 en netwerkverbinding PC.

Status
Niet open voor verdere reacties.

laagvlieger

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2001
Beste lezers,

Heb een PS3 die in het verleden weinig last had van netwerkproblemen. Kon gewoon internetten e.d. Heb in de loop van de tijd mijn LAN-verbinding en mijn draadloze verbinding veranderd en krijg nu op mijn PS3 mijn oude SSID te zien. Heb begrepen dat je dat via de PS3 niet kan veranderen. Heb van alles op de PC geprobeerd maar dat mocht niet baten. Kan ook mijn draadloze netwerk niet verwijderen en hem opnieuw installeren. Hoe kan ik het beste mijn LAN-verbinding aanpakken.
Via Configuratiescherm>>netwerkcentrum>>adapterinstellingen wijzigen>>eigenschappen van LAN-verbinding>>internet Protocol versie 4>>wederom LAN-verbinding (IP4-verbindingsmogelijkheden heeft blijkbaar een goede verbinding en geen verkeerde instellingen kunnen vinden. De juiste vinkjes zijn gezet. Zie niet waar het probleem zit. Kan toch ook mijn ethernetkabelverbinding op mijn PS3 gebruiken? Alle software is overigens geüpdatet Mijn draadloze verbinding geeft helemaal geen verbinding, vandaar als alternatief mijn kabelverbinding.

Met dank voor een eventuele reactie, Marc

Laatst bewerkt:
De problemen zijn begonnen toen je een nieuwe router hebt geïnstalleerd, begrijp ik? De instellingen voor je PS3 moet je niet in je pc wijzigen, maar in je router. Dit kan heel eenvoudig door in te loggen in je router: open een browser en tik daar 192.168.2.1 en druk op enter. Daar kan je inloggen in je router (vaak met admin als gebruikersnaam en wachtwoord). Kan je zover al komen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan