PS3 Extra geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

nathano12

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2013
Berichten
46
Beste,

Ik heb een PS3 Super Slim 8 GB en mijn geheugen zit vol. toen ik mijn ps3 wou kopen dacht ik dat ik er een usb stick van een paar GB op kon zetten en daar ook spellen op kan zetten maar dat lukt niet, maar is er meschien een andere goedkope manier voor meer geheugen?

alvast bedankt.
 
Je kan er een usb op aansluiten, en daar vervolgens je muziek en films vanaf spelen.

Maar spellen installeren op een usb schijf dat is niet mogelijk tenzij hij is omgebouwd.
 
ik heb een hp pavilion dv 7 laptop waar ik niet veel mee doe kan ik meschien die hardeschijf over zetten naar mij ps3?
 
Dat is inderdaad goed mogelijk. Elke 2.5" Sata harde schijf past in de ps3.
Je hebt wel nog steeds de HDD bracket nodig.

Op de Sony site kun je ook een tutorial vinden hoe het moet: http://faq.nl.playstation.com/app/a...)-van-de-ps3-super-slim-vervangen-of-upgraden

Ik zou wel eerst de gegevens backuppen die nu op je ps3 staan, daarvan kun je de tutorial hier vinden: http://faq.nl.playstation.com/app/answers/detail/a_id/9004/original_article/9015/related/1

Maar is het niet makkelijker om een nieuwe harde schijf te kopen? Die zijn helemaal niet meer zo duur. Bijvoorbeeld160GB of 320GB

Succes!
 
Dat is ook nog een optie. Alleen heeft de ps3 geen profijt van een SSD want de beperkende factor is de bluray drive niet de HDD.

Ik zie wel als je er een schijf bijzet die 12GB blijft staan, omdat dit vast gesoldeerd zit aan het moederbord.
 
ik neem aan dat je ook bij de ps3 gewoon je games kan installeren op de SSD/HDD?
en dat hij dan de blueray disc alleen gebruikt voor verificatie van een legitieme cd?
 
Niet alle games hebben een optie om de game op de PS3 te installeren.
 
En de games die het wel hebben, daarvan wordt niet 100% van de schijf geïnstalleerd. Dus de schijf heb je nodig voor zowel verificatie als bestanden die niet op de HDD staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan