Ps3 FIFA 13 online

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ricky14

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Hallo allemaal,

Telkens als ik met FIFA 13 FUT wil spelen of online seizoenen zegt hij dat de EA-servers niet beschikbaar zijn of dat hij bij de online seizoenen de teams niet kan laden.
Met FIFA 12 had k nergens last van, merkwaardig genoeg.
Ik ging een beetje in de router prutsen en had even de Firewall uitgezet en toen deed hij het opeens tot mijn verbazing. Het spel liep toen echter vast en na opnieuw opstarten deed hij het weer niet.

Ik las hier https://help.ea.com/article/what-online-ports-should-i-open-for-fifa-13 dat ik wat poorten moest forwarden. In m'n routes moet ik dan kiezen voor lokale en openbare port en dan nog het in adres van m'n ps3. De poorten 10000-10099 moeten geopend worden alleen hoe voeg ik die 99 toe? Ik hoef ze toch iet allemaal stk voor stuk te gaan doen?

Ook stond de UnPn uit toen ik FIFA 12 speelde alleen de online functies deden het toen gewoon wel. Moet ik deze aanzetten?
Ik heb NAT-type 2 en mijn online pass is uiteraard ingelost. Daar kan het dus niet aan liggen.

Alvast bedankt!

Helaas... Je zal alle poorten los toe moeten voegen als je router niet de mogelijkheid geeft om een range te gebruiken :(.
Verder kan je proberen eerst UPnP aan te zetten, voor je alle poorten gaat forwarden.

Succes!!

En bij openbare en lokale poort dezelfde poort invullen. Of zit daar verschil in?

Ik denk dat je alleen een openbare poort hoeft in te vullen... Welke router heb je? Anders kan ik zo een handleiding tevoorschijn toveren ;) (van PortForward.com)

Hier staat een duidelijke beschrijving van hoe je het moet doen. Ik denk dat je er wel uit komt, want er staan genoeg plaatjes bij...

Succes!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan