ps3 games ombouwen en downgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.

serkanboy123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 dec 2011
hallo mijn naam is Serkan en ik ben 11 jaar ik wil mijn ps3 ombouwen maar dat lukt niet omdat mijn firmware ofzoiets 4.11 is en dan wil ik het downgraden maar ps3 nummer is CECH-2504B maar dat kunnen ze niet downgraden plzz help me en ik wil als ik spelletjes download dat ik er ook mee multiplayer kan spelen zonder ban plzz weet iemand een antwoord op deze vraag zeg plzz ik ben hulpeloos :( alvast bedankt

volgens mij kan dat niet.
waarom koop je het spel niet?
je ps3 kan zo ook stuk gaan....
er zijn mensen die dat doen (voor geld dan) maar daar kan je ook niet online mee spelen...
als zij (die dat waarschijnlijk al jaren doen) dat al niet kunnen zonder dat je niet online kan, hoe wil jij dat dan doen?

het is inderdaad onmogelijk wat je wilt, torrents (copieen van games) kun je nml altijd ENKEL
en ALLEEN in sp mode spelen en niet MP mode. dit kan enkel soms nog met oude games, of
een enkele nieuwe game waar geen reg key code op zit, of zelfs maar een beveiliging, en dat
is zeer zeldzaam, dus, mp met cracked games kan gewoon niet.

sorry,
Leon

hallo mijn naam is Serkan en ik ben 11 jaar ik wil mijn ps3 ombouwen maar dat lukt niet omdat mijn firmware ofzoiets 4.11 is en dan wil ik het downgraden maar ps3 nummer is CECH-2504B maar dat kunnen ze niet downgraden plzz help me en ik wil als ik spelletjes download dat ik er ook mee multiplayer kan spelen zonder ban plzz weet iemand een antwoord op deze vraag zeg plzz ik ben hulpeloos :( alvast bedankt

koop je games in een winkel
en ga wat extra klusjes doen voor je ouders zodat je wat meer zakgeld krijgt
de dingen die jij probeert te doen mogen wij je niet mee helpen en is trouwens niet mogelijk

oke bedankt jammer dat het niet voor de ps3 is ik heb me wii omgebouwd en download spelletje en dat doe ik ook voor mijn ds ja ik kan er ook niks aan doen bedankt iedereen die heeft gereageerd

kan je m even opgelost zetten?
dan kijken mensen niet meer of ze kunnen helpen en dan kunnen ze andere gaan helpen.....(niet dat hij opgelost is...)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan